دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1397 - 13:24
واعظی:

دولت برای افزایش حقوق کارمندان تمهیداتی را در نظر گرفته است

رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور گفت: افزایش حقوق کارمندان باید در بودجه اعمال و بعد در مجلس تصویب شود و دولت برای افزایش حقوق کارمندان تمهیداتی را در نظر گرفته است.
کد خبر : 327819

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آنچه که رئیس‌جمهور آمریکا مطرح کرده است بیشتر نوع نگاه خصمانه آنها در قبال ایران را نشان می‌دهد.


وی با بیان اینکه ترامپ برخلاف رؤسای جمهور سابق آمریکا که سیاست‌های خودشان را لای کاغذ می‌پیچیدند، مطالبه را با رویکرد خصمانه ولی روشن بیان می‌کند، ادامه داد: شکست آمریکا از ایران در دادگاه لاهه سبب شده علاوه بر مواد غذایی، دولت امریکا در امور بشردوستانه نیز مانع‌تراشی کند، ولی هیچ خللی در امور کشور رخ نخواهد داد.


رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی درباره قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در دولت، عنوان کرد: دولت از این قانون اسقبال می‌کند و تاکنون 16 استاندار بازنشسته شده‌اند و الباقی استانداران نیز انتخاب خواهند شد.


واعظی در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت کارگران نیشکر هفت‌تپه نیز اعلام کرد: استاندار خوزستان، وزارت اقتصاد و کار برای این کار مأموریت یافته‌اند تا علاوه بر ریشه‌یابی دقیق این موضع نیز حل شود، ما هم از کارگران خواهشمندیم  در رفتارهای خودشان کاری نکنند که دشمنان سوءاستفاده کنند.


وی درباره مجوز برای قانون بازنشستگی نیز با بیان اینکه  تا ساعت 24 امشب که تمام مدیران بازنشسته قانون کنار خواهند رفت، گفت: برای 50 نفر از سمت دولت مجوز به‌کارگیری نگرفته‌ایم و این تعداد انگشت‌شمار است.


رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور درباره افزایش حقوق کارمندان نیز بیان کرد: افزایش حقوق کارمندان باید در بودجه اعمال و بعد در مجلس تصویب شود و دولت برای افزایش حقوق کارمندان تمهیداتی را در نظر گرفته است و دولت نمی‌تواند خارج از مجوز اسفندماه سال قبل این کار را انجام دهیم، ولی در بودجه سال 98 کارهای را در نظر گرفته‌ایم و با بسته‌های غذایی حمایت‌های خود را انجام خواهیم داد.


وی درباره سخنان ظریف نیز اعلام کرد: نوار سخنان ظریف را شنیدم، این صحبت‌ها نقصی ندارد و موضع وزیر خارجه کاملاً درست بوده و این حرف‌ها مواضع دولت نیز هست.


انتهای پیام/4082/4071/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
۰
کاش همسان سازی حقوقها تو دولت انجام میگرفت چون کارمندا با این اوضاع گرونی واقعا تو فشارند
شیبانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
۰
مبنای حقوقا را بر اساس تورم لحاظ کنه دولت
علی عادل
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
۰
به عنوان یک کارمند کوچک در این جامعه - از دولت بی خیالی که خودشان حقوقهای نجومی می گیرند و درد ما کارمندان را نمی فهمند - خواهش می کنم که حقوق ما را به نصف حقوق خودشان برسانند و به جای دادن سبدهای کالا و سبدحمایتی خرید کردن را به عقل خودمان واگذار کنند!!!! ما خودمان عقلمان میرسد که با حقوقمان چه کار کنیم!! اگر حقوقمان آنقدر زیاد باشد که مجبور به اضافه کاری اجباری و گرفتن کار دوم و سوم نشویم دیگر مجبور هم نمی شویم که از بانکهای رباخوار وام 18 درصد و 24 درصد و 35 درصد بگیریم و بعد با بدبختی از نان خودمان و زن و بچه بزنیم و سود بانکهای رباخوار را پس بدهیم.
پس ؛ آقایان دولتی ها ! لطفا فقط حقوق مان را زیاد کنید. ما نیازی به سبدهای حمایتی شما نداریم.!!!!
هلدینگ شایسته