دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1397 - 12:15
ادیانی:

حمله به ولایت‌فقیه، شورای نگهبان و سپاه در دستور کار دشمن است

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله به ولایت‌فقیه، شورای نگهبان و سپاه از سوی دشمنان در داخل کشور در همنوایی با دشمن را تقبیح کرد.
کد خبر : 327764
photo_2016-12-14_18-43-00.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی ادیانی‌راد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در نطق میان‌دستور با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه آمریکا مبنی برا ینکه غرب آسیا منطقه‌ای نامهربان و نحس است، گفت: این سخنان از سوی این انسان کج‌اندیش توهین به باورهای دینی مردم منطقه است.


وی با بیان اینکه غرب آسیا نحس نیست، بلکه محل هبوط جبرائیل امین و خاستگاه انبیاءالهی است، گفت: جنایت در منطقه غرب آسیا از سوی کشورهای غربی شکل گرفته است و مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی را با موضوع راهبردهای آمریکا در تخریب و تضعیف جایگاه ولایت فقیه، سپاه پاسداران و شورای نگهبان ارائه کرده است.


ادیانی تصریح کرد: حمله به سه حصن دفاع از مردم و جمهوری اسلامی یعنی ولایت فقیه، سپاه و شورای نگهبان از سوی نظام سلطه و اذناب و عوامل ناآگاه و آگاه داخلی عجیب نیست؟ عجیب این است که برخی از این ادبیات مشترک با دشمن در درون نظام، در دولت‌ها و ادوار مجلس شنیده شده و می‌شود.


وی افزود: آیا نشنیده‌اید که از برخی این تریبون‌ها به شورای نگهبان و سپاه حمله می‌شود؟ این حملات به چه جرم و گناهی صورت می‌گیرد؟


نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس تصریح کرد: وقتی دشمن با مجموعه و نهادی دشمنی دارد، استفاده از سوی خودی کار پسندیده‌ای نیست.


ادیانی حمله به نظارت استصوابی را از اینگونه حملات برشمرد و گفت: برخی دوستان در این بخش با برخی اصول قانون اساسی مشکل دارند ما یا باید تابع قانون نظارت استصوابی باشیم یا نظارت استطلاعی را بپذیریم که بعضی ماها این نظارت را در شورای شهر تجربه کردیم که نتیجه چه شد.


انتهای پیام/4071/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته