دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار آزمون:

بايد با تيم‌های سطح بالا بازی کنيم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بايد با تيم‌های سطح بالا بازی کنيم تا اعتماد به نفس تیم بالا برود.
کد خبر : 327753

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سردار آزمون در مورد دیدار  دوستانه ایران با ونزوئلا گفت: تيم ونزوئلا تيم خوبی بود و بازیکنان بسیار خوب و با‌تکنیکی داشت. این بازیکنان هم در اروپا و هم در آمريکا در تيم‌های خوب بازی می‌کنند و تيم بسیار جنگنده‌ای داشتند.


آزمون گفت: ما می‌توانستیم از موقعيت‌های بهتری استفاده کنیم، اما اين اتفاق نیفتاد.  بايد در اين بخش بیشتر کار کنيم تا بتوانيم در جام ملت‌ها با تقويت اين بخش بتوانيم موفق‌تر عمل کنيم.


مهاجم تیم‌ ملی فوتبال ایران در مورد موقعيت گلی که داشت گفت: موقعيت خوبی بود، اما دروازه‌بان موقعيت گل و ضربه انصاری‌فرد را هم به‌خوبی دريافت کرد. همچنين مهدی طارمی هم چند حرکت و موقعيت خوب داشت که دروازه‌بان موفق به گرفتن آن شد و به نظر من اين تيم دروازه‌بان بسیار خوبی داشت.


وی در پایان گفت: ما بايد با تيم‌های خوب بازی کنيم، البته همين ونزوئلا هم تيم بسیار خوبی بود. ما بايد با تيم‌های سطح بالا بازی کنيم تا اعتماد به نفس تیم بالا برود. همه ما در حال حاضر يک آرزو داريم و آن هم موفقيت در جام ملت‌ها است که اميدوارم به کمک همه به آن دست پیدا کنيم.


انتهای پیام/4051/4057/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته