دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در هفته وحدت؛

جشن بزرگ «بهار مهربانی» در «گذر مهربانی» برگزار می‌شود

همزمان با آغاز هفته وحدت جشن بزرگ «بهار مهربانی» در «گذر مهربانی» در بوستان اعتماد برگزار می‌شود.
کد خبر : 327708
thumbnail (5).jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از فرهنگسرای عطار نیشابوری، جشن بزرگ بهار مهربانی در قالب غرفه‌های فرهنگی هنری "گذر مهربانی" به مناسبت آغاز هفته وحدت با حضور شهروندان منطقه 10 در بوستان اعتماد برگزار می شود.


در جشن بزرگ بهار مهربانی که همزمان با آغاز هفته وحدت به مناسبت ولادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و آیینی "گذر مهربانی"در قالب ایستگاه صلواتی،کارگاه خطاطی و نقاشی شهروندان، ایستگاه صلواتی مشاوره خانواده، حقوقی و بهداشتی پزشکی (تست قند خون و فشارخون )، ایستگاه نقاشی کودکان، ایستگاه بازی و سرگرمی کودک و نوجوان و نمایشگاه کتاب  از سه شنبه 29 آبان تا یکشنبه 4 آذرماه از ساعت 15 تا 18 در بوستان اعتماد (منطقه10 ) میزبان شهروندان است.


شایان ذکر است،کتابخانه‌های "فرهنگسرای عطار نیشابوری"و"هفت چنار" از مراکز تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 در طول برگزاری ویژه برنامه "گذر مهربانی" از شهروندان به‌صورت "صلواتی" ثبت نام و عضوگیری می‌کند.


 گفتنی است جشن‌های گسترده بهار مهربانی در قالب ۱۰ ایستگاه مهربانی در سطح شهر تهران با هدف افزایش نشاط و امید و تبیین سیره پیامبر اکرم (ص) با بیش از ۴۰۰ اجرا تا یکشنبه چهارم آذر به صورت مردم‌محور و بدون کمترین بودجه دولتی برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می‌توانند به نشانی: بزرگراه نواب (جنوب)، میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کرده یا با شماره تلفن 55135553 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4100


 


 


 


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ هنر آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته