دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرزبان: مقابل پرسپولیس فقط بدشانس بودیم

سرمربی تیم پدیده مشهد تاکید کرد بدشانسی تنها عامل شکست این تیم مقابل پرسپولیس در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر بود.
کد خبر : 3277

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پدیده مشهد که در ابتدای فصل پیروزی‌های متوالی را به دست آورده بود در نیم فصل دوم نتوانسته آنطور که باید انتظارات هواداران خود را برآورده سازد و آنها در آخرین دیدار خود نیز نتیجه را به حریف واگذار کردند.


علیرضا مرزبان سرمربی تیم پدیده با ابراز ناراحتی از نتیجه به دست آمده مقابل پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، گفت: بازی سختی بود با تیمی دیدار کردیم که هفته‌ها نتوانسته بودند نتیجه خوبی کسب کنند.


وی ادامه داد: پرسپولیس آمده بود در این بازی پیروز شود زیرا به 3 امتیاز این دیدار نیاز کامل داشت از سوی دیگر نیز ما در خانه خود بازی کردیم و البته تنها برای پیروزی به میدان آمدیم.


وی افزود: بازی خوبی را در دیدار با آنها انجام دادیم و همانطور که دیدید موقعیت‌های مناسبی برای گلزنی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردیم که البته هیچکدام به گل تبدیل نشد.


مرزبان به آنا گفت: مقابل پرسپولیس همه کار انجام دادیم تا به گل برسیم اما این اتفاق رخ نداد و بدشانسی تنها عاملی بود که باعث شد در این بازی نتوانیم نتیجه بگیریم.


سرمربی تیم پدیده درباره خروج چند بازیکن از این تیم در نیم فصل دوم عنوان کرد: رفتن بازیکنان امری طبیعی بود و البته ما نیز بازیکنان جدیدی به تیم تزریق کردیم، نتایج پدیده ارتباطی به حضور یا عدم حضور بازیکن ندارد بلکه ما باید خودمان را به سرعت پیدا و برای ادامه رقابت‌ها آماده کنیم.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب