دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در هفته وحدت؛

سومین دوره جشنواره بین‌المللی «پیامبر مهربانی» برگزار می‌شود

در سومین جشنواره موسیقی «پیامبر مهربانی»، گروه‌های موسیقی از کشور‌های ترکیه، آذربایجان، عراق، گرجستان و افغانستان علاوه بر گروه‌های موسیقی کشورمان حضور دارند.
کد خبر : 327558
photo_2018-11-20_17-17-16.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی و هنر‌های تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سومین دوره جشنواره موسیقی، به‌نام   «پیامبر مهربانی» به همت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و ستاد اجرایی جشن‌های بهار مهربانی  برگزار می‌شود.


سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی  «پیامبر مهربانی» از جمله برنامه‌های است که به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و در راستای تحکیم وحدت بین برادران دینی برگزار می‌شود. ستاد اجرایی جشن‌های بهار مهربانی به جهت برگزاری سومین دوره جشنواره موسیقی با محوریت نبیاکرم برنامه‌ریزی‌های منسجمی را انجام داده‌ است.گروه‌های موسیقی از کشور‌های  ترکیه، آذربایجان، عراق، گرجستان و افغانستان و همچنین از شهر‌های  کردستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، لرستان، خراسان، در این جشنواره شرکت می‌‌‌‌‌کنند.


جشنواره «پیامبر مهربانی»  جشنواره‌ای با موضوع موسیقی است، در این جشنواره نغمه‌ها و آواهایی به گوش مخاطبان خواهد رسید که هنرمندانش، آرشه‌هایسازشان را در  وصف پیامبر مهربانی کوک کرده‌اند. همه می‌آیند از توانایی و نعمتی که خداوند متعال به آنها عطا کرده برای بیان بزرگی و عظمت رسول اکرم استفاده کنند. رسول‌خوانی، منقبت‌خوانی و گونه‌های دیگر موسیقی آیینی در مدح و ثنای پیامبر اسلام از برنامه‌های این جشنواره هستند که اجرا می‌شوند.


سومین جشنواره بین‌المللی «پیامبر مهربانی» از ۳۰ آبان شروع به کار می‌کند و تا چهار آذر با اجرا و هنرنمایی هنرمندان عرصه موسیقی پذیرای عاشقان پیامبر مهربانی هستند. اجراهای جشنواره هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در هشت نقطه؛ میدان آزادی، دریاچه شهدای خلیج فارس، فرهنگ‌سرای ولا، فرهنگ‌سرای ملل، فرهنگ‌سرای شفق، فرهنگ‌سرای اندیشه، فرهنگ‌سرای بهمن و باغ‌موزه قصر برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4100


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته