دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1397 - 12:36
امروز انجام شد؛

گردهمایی سفیدپوشان دریایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ

گردهمایی دانشجویان سفیدپوش ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارگ با حضور مسئولان و مدیران این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 327428
photo_2018-11-20_12-36-40.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خارگ، حامد قائدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارگ ، صبح امروز در جلسه  توجیهی و پرسش و پاسخ دانشجویان جدید این دانشگاه که با حضور هیأت رئیسه، مدیران گروه و کارکنان برگزار شد، مطالبی درباره مسائل آموزشی، آیین‌نامه‌ها و مقررات آموزشی، فرهنگی ورزشی، پژوهشی و لزوم مشارکت فعال و پویای دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی، پژوهشی بیان کرد.


وی با مقایسه‌کردن شهریه دریافتی از دانشجویان با سرانه دانشجویان کارشناسی دانشگاه‌های دولتی اظهار کرد: افزایش‌نیافتن شهریه توسط مسئولان دانشگاه به‌منظور حمایت از قشر متوسط و آسیب‌پذیر جامعه بوده است.


سرپرست واحد خارگ خاطرنشان کرد: به‌عنوان مثال در بخشنامه اخیر صندوق رفاه وزارت علوم، نرخ غذای دانشجویی برای مؤسسات و دانشگاه‌های غیر دولتی 4 هزار و 250 تومان تعیین شده است که با تصمیم پسندیده و قابل ستایش مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به‌رغم ایجاد بار مالی بالا برای دانشگاه، مبلغ یک‌هزار و 540 تومان که مربوط به دانشجویان روزانه دانشگاه‌های دولتی است برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در نظر گرفته شد؛ در حالی که یارانه‌ای نیز از طرف دولت به دانشگاه‌های آزاد اسلامی در این خصوص تعلق نمی‌گیرد.


قائدی، دوران دانشجویی به‌عنوان بهترین دوران سنی یک جوان را فرصتی ارزشمند برای تبیین و رشد شخصیتی افراد دانست و تأکید کرد: وظیفه دانشگاه آموزش در کنار پرورش و تبیین شخصیت اسلامی، فرهنگی و مذهبی دانشجو است.


وی با اشاره به برنامه‌ریزی مدون واحد خارگ در خصوص موضوعات مطروح‌شده در این جلسه از همه دانشجویان خواست در این زمینه حداکثر تلاش و مشارکت را داشته تا همزمان با فارغ‌التحصیلی آموزشی، رشد چشمگیر و محسوسی نیز در عرصه فرهنگی اسلامی داشته باشند.


به گزارش آنا، دانشجویان جدید واحد خارگ در جوی دوستانه سؤالات و مشکلات خود در زمینه‌های مختلف را در این جلسه بیان کردند و سرپرست واحد، مدیران گروه و کارشناسان مربوط پاسخ آنان را دادند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
جواد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
۰
اين نظم و انظباط در واحد دلوار مايه مباهات است اميدواريم جناب دكتر قائدي عزيز افتخار نورآباد در كنار جناب دكتر مصيبت بهيبهان نژاد افتخار مالي و ورزشي واحد بوشهر كه به جزيره خارگ مامور شده اند كه شاهد موفقيت هاي روزافزون اين منطقه استراتژيك و مهم باشيم موفق باشند.
هلدینگ شایسته