دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1394 - 10:32
در گفت و گو با آنا

مربی پرسپولیس: نقاط ضعف سپاهان را می‌شناسیم/ نظرسنجی ملاک پیروزی تیمی نیست

مربی پرسپولیس گفت: به گونه‌ای بازی می‌کنیم که سپاهان در خانه‌اش برای نباختن به مساوی راضی باشد.
کد خبر : 32737

مصطفی قنبرپور پیش از دیدار پرسپولیس و سپاهان از هفته سوم پانزدهمین دوره لیگ برتر، از آمادگی بالای سرخ پوشان خبر داد و به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، اظهار داشت: «پس از آنکه 5 امتیاز در 2 هفته نخست از دست دادیم، تمامی بازیکنان تیم به دنبال جبران نتیجه هستند و نمی‌خواهند مقابل سپاهان امتیازی از دست بدهند. به همین خاطر در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و توانستیم در شرایط ایده آلی قرار بگیریم. بازیکنان تیم انگیزه فراوانی دارند و می‌خواهند سپاهان مدعی را در خانه اش شکست دهند.»


وی در خصوص نظرسنجی برنامه نود که طبق آن آرای بیشتر مردم به سود سپاهان بود، اظهار داشت: «نتیجه ای که در نظرسنجی ثبت می شود قطعی نیست. مردم می توانند به هر تیمی که دوست دارند رای بدهند اما نتیجه واقعی در زمین بازی مشخص می شود. ما در طول هفته سعی کردیم هماهنگی لازم را میان تمامی خطوط تیم ایجاد کنیم و در آخرین تمرینی که دیروز انجام دادیم به هدف خودمان رسیدیم. بچه ها چشم بسته همدیگر را در زمین پیدا می کنند و در بازی با سپاهان به گونه ای بازی خواهند کرد که حریف برای رهایی از شکست به دنبال تساوی باشد.»


قنبرپور درباره شناسایی نقاط ضعف و قوت سپاهان نیز گفت: «با توجه به حرفه ای بودن سپاهان و امتیاز میزبانی که این تیم دارد در طول هفته فیلم بازی های زردپوشان اصفهانی به دقت آنالیز شد. بر همین اساس تمرینات تیم در طول هفته روی نقاط ضعف و قدرت انجام شد و حالا به خوبی می دانیم که از چه راه‌هایی می توانیم دروازه سپاهان را باز کنیم. بنابراین از تمام کسانی که می خواهند در نظرسنجی های مختلف در مورد نتیجه دیدار سپاهان با پرسپولیس شرکت کنند می گویم، برای بازنده نشدن به سپاهان رای ندهید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته