دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1394 - 09:34

جودوکاران در تاتامی انتخابی

رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان امروز چهارشنبه برگزار می شود.
کد خبر : 32730

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های جودو قهرمانی جهان دهه اول شهریور ماه به میزبانی قزاقستان در آلماتی برگزار خواهد شد و به همین منظور جهت شناخت ترکیب اعزامی به این دوره از رقابت‌ها، مسابقات انتخابی تیم ملی امروز چهارشنبه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود.


بر همین اساس در وزن 60- کیلوگرم صدیقی و قاسمی از تیم ملی جوانان به همراه نوری زاده به صورت دوره ای رقابت خواهند کرد. در وزن 66- کیلوگرم فتحی پور و خجسته از تیم ملی جوانان به همراه بریمانلو از تیم ملی بزرگسالان رقابت خواهند کرد. رسولی و تیزتک از تیم ملی جوانان و بنا از تیم ملی بزرگسالان روی تاتامی انتخابی می روند. در وزن 81- کیلوگرم حضور سعید ملایی در مسابقات جهانی قطعی است.


جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم به دیدار رامین صفویه و یزدان پناه خواهد رفت. برای دو وزن 90- و 100- کیلوگرم نیز شورای فنی تصمیم گیری می کند.


همچنین در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی ، شورای فنی جودو تشکیل جلسه خواهد داد. در این جلسه قرار است، نتایج رقابت‌های انتخابی مورد بررسی قرار بگیرد و در مورد نحوه حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهانی تصمیمات لازم اتخاذ شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی جودو
ارسال نظر
قالیشویی ادیب