دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1397 - 17:58
حجت‌الاسلام زارعی:

ترویج فرهنگ عبادت و نماز زمینه‌ساز افزایش بصیرت در دانشجویان است

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، ترویج فرهنگ عبودیت و نماز بین دانشجویان را زمینه‌ساز افزایش بصیرت آنان دانست.
کد خبر : 327258
13970827  (309).JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از واحد بندرعباس، حجت‌الاسلام حسن زارعی عصر امروز در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی نماز و فضای مجازی که به همت معاونت فرهنگی و ستاد اقامه نماز واحد بندرعباس برگزار شد، عنوان کرد: ترویج فرهنگ عبودیت و نماز بین دانشجویان زمینه‌ساز افزایش بصیرت است.


وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ عبودیت و نماز بین قشر دانشجو نقش مهمی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش بصیرت دارد، خاطرنشان کرد: زبان هنری، یکی از بهترین ابزارها در راستای انتقال معانی و مفاهیم دینی و ارزشی به جامعه به‌ویژه نسل جوان است.


زارعی هدف از برپایی نمایشگاه تصویری «نماز و بصیرت» را پیوند هنر و دین عنوان کرد و افزود: ترویج و گسترش فرهنگ نماز در میان نسل جوان به‌خصوص دانشجویان با زبان گویای تصویر است.


 مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، شناساندن اهمیت نماز در حوزه هنر علم و فرهنگ در دانشجویان را مهم ارزیابی کرد و افزود: حضور و استقبال دانشجویان واحد بندرعباس در مقایسه با گذشته برای بازدید از این نمایشگاه و گرویدن به عبودیت خالصانه افزایش چشمگیری داشته است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته