دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1397 - 17:22
وزیر علوم تأکید کرد:

ضرورت سازمان‌دهی، بازآرایی و تجدیدنظر در مدیریت منابع انسانی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر ضرورت سازمان‌دهی، بازآرایی و تجدیدنظر کارشناسی در ساختار مدیریت منابع انسانی تأکید کرد.
کد خبر : 327246

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، منصور غلامی در نشست مدیران کل منابع انسانی قوای سه‌گانه کشور که به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، اظهار داشت: مجمع مدیران کل منابع انسانی قوای سه‌گانه کشور، مجمعی قانونی و حرفه‌ای است که با حضورشان در دستگاه‌های اجرایی می‌توانند مشورت و همفکری را به صحنه عمل منتقل کنند.


وی افزود: ساختارهای اداری مجموعه‌های دانشگاهی، میراثی گرانبها و در عین حال قدیمی محسوب می‌شوند و نیازمند آن هستند که در این زمینه طرحی نو راه‌اندازی شود و مدلی جدی، واقعی، هدفمند و متناسب با آینده تعریف کرد.


وزیر علوم بر سازمان‌دهی، بازآرایی و تجدیدنظر کارشناسی در ساختار مدیریت منابع انسانی تأکید کرد.


وی با بیان اینکه جذب افراد در سیستم باید هدفمند باشد، تصریح کرد: هر فردی برای ورود و اشتغال در یک سیستم باید یک شغل مشخص، با چارچوب تعریف‌شده و وظایف معلوم و موقعیت قرارگیری در سیستم انتخاب شود و پس از به‌کارگیری باید آموزش‌های لازم را ببیند.


غلامی بر تقویت جایگاه مدیران، کارآیی و تمرکززدایی در سیستم مدیریت نیروی انسانی تأکید کرد و گفت: در صورت کارآیی و بهره‌وری نیروی انسانی باید به مسائل رفاهی و پشتیبانی کارمند رسیدگی و از لحاظ فکری و ذهنی موردحمایت قرار گیرد.


وی ادامه داد: کارهای کارشناسی و جمع‌بندی این نشست‌ها می‌تواند هم از طرف سازمان امور اداری و استخدامی کشور و هم از سوی دستگاه‌های اجرایی به شکل وسیع‌تری ترویج شود؛ تا بتوانیم در مدیریت‌های خرد و کلان یک مسیر جدی، قانونمند و هدفمند را شکل دهیم.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته