دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1394 - 09:54
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با آنا:

تصادف پراید در جاده ورامین، مرد 35 ساله را به کام مرگ کشاند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از حادثه تصادف یک دستگاه خودروی پراید در جاده ورامین خبر داد که در اثر آن یک مرد 35 ساله کشته و یک زن 30 ساله به شدت مصدوم شد.
کد خبر : 32724

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره جزئیات این حادثه توضیح داد: در ساعت 22:37 دقیقه شب گذشته (سه شنبه) یک حادثه خودرو در جاده ورامین، پل فیروزکوه به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.


وی افزود: بر همین اساس ایستگاه 86 آتش‌نشانی به محل اعزام و مشاهده شد که یک دستگاه پراید با دو سرنشین، به دلیل نامشخصی در هنگام حرکت از مسیر اصلی خود خارج شده و با بلوک‌های وسط جاده برخورد کرده است.


ملکی با بیان اینکه به دلیل ویران شدن اتاقک خودرو، هر دو سرنشین در آن گرفتار و محبوس بودند، اظهار کرد: آتش‌نشانان توانستند قطعات خودرو را تراش داده و هر دو زن و مرد را از آن خارج کنند.


به گفته وی یکی از سرنشینان مرد 35 ساله‌ای بود که بر اثر شدت جراحات و به تایید اورژانس فوت کرده و همسر وی که زنی 30 ساله بود به شدت دچار مصدومیت شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ساعت پایان این عملیات را در ساعت 11:50 دقیقه بامداد اعلام کرد و گفت: بعد از پایان عملیات خودرو به محل امن منتقل شده و محل حادثه برای بررسی علت آن در اختیار عوامل پلیس راهور قرار داده شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته