دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی سازمان حمایت:

هیچ مصوبه‌ای برای افزایش قیمت شیر خام ابلاغ نشده است

سخنگوی سازمان حمایت گفت: ازآنجایی‌که تاکنون مصوبه‌ای در این خصوص صادر و ابلاغ نشده، تأکید می‌شود هرگونه افزایش قیمت این محصولات غیرقانونی است.
کد خبر : 327233
43f8c8f1a4530e21796633aabf1f8c9e.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از شاتا، کاوه سخنگوی سازمان حمایت در رابطه با اخبار منتشرشده در برخی رسانه‌ها مبنی برافزایش قیمت شیر خام به مبلغ 20.000 ریال به ازای هر کیلوگرم به خبرنگار ما گفت: ازآنجایی‌که شیر خام و سه محصول پرمصرف لبنی شامل شیر، پنیر و ماست ازجمله اقلام مشمول قیمت‌گذاری است، هرگونه تصمیم‌گیری و تغییر قیمت مصوب این اقلام باید پس از طرح و تصویب در کارگروه تنظیم بازار و ابلاغ آن، اجرایی شود.


کاوه در ادامه گفت: ازآنجایی‌که تاکنون مصوبه‌ای در این خصوص صادر و ابلاغ نشده، تأکید می‌شود هرگونه افزایش قیمت این محصولات غیرقانونی بوده و همچون موارد گذشته پرونده‌های تخلف متشکله به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.


وی با تأکید بر اینکه افزایش غیرقانونی برخی محصولات لبنی در سطح بازار و موضوع بررسی قیمت شیر خام و محصولات لبنی در جلسه 23آبان کارگروه تنظیم بازار با حضور تشکل‌های ذی‌ربط و نمایندگان سایر وزارتخانه‌های عضو و سازمان‌های مربوطه مطرح‌شده است، افزود: تاکنون مصوبه‌ای در این خصوص صادر و ابلاغ نشده است.


سخنگوی سازمان حمایت در پایان خاطرنشان کرد: از کلیه اعضای محترم کارگروه تنظیم بازار تقاضا می‌شود حسب رعایت قوانین، موارد مطروحه کارگروه تا زمانی که مصوبه آن ابلاغ نشده است نباید از سوی اعضا، به‌عنوان تصمیمات جمعی کارگروه تنظیم بازار مطرح شود. چراکه این امر موجب تشویش اذهان و استفاده سودجویان و تحمیل فشار اقتصادی مضاعف به مردم عزیزمان را فراهم می‌آورد.


انتهای پیام/4092/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته