دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1397 - 16:18
نیکوخصال:

زمین چمن ورزشگاه آزادی وضعیت خوبی دارد

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی گفت: زمین از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و هیچ مشکلی ندارد و بهتر از هر زمان دیگری آماده خدمت‌رسانی به ورزشکاران است.
کد خبر : 327204

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،  فرهاد نیکوخصال در پاسخ به اظهارات برخی رسانه‌ها در خصوص چمن مجموعه ورزشی‌ آزادی مخصوصاً زمین چمن شماره یک ورزشگاه آزادی‌ گفت: در تاریخ نوزدهم آبان مسابقه پرسپولیس با کاشیمای ژاپن را گذراندیم و هر دو تیم یک روز قبل از مسابقه در زمین تمرین داشتند همچنین با فاصله چند روز مسابقه تیم ملی را با توباگو داشتیم و روز قبل از آن هم در زمین دو تمرین را پشت سر گذاشتیم.


سرپرست مجموعه ورزشی آزادی ادامه داد: بنابراین با فاصله 6 روز، 6 بار زمین چمن مجموعه در حالی‌که بارندگی هم بود مورد استفاده قرار گرفت و باعث شد که زمین تحت فشار قرار گیرد و همه این موارد طبیعی است که کیفیت زمین را پایین بیاورند.


وی افزود: در شرایط فعلی که پرسپولیس بازی دارد زمین از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و هیچ مشکلی ندارد و بهتر از هر زمان دیگری آماده خدمت‌رسانی به ورزشکاران است.


نیکوخصال در پایان از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تقاضا کرد: برنامه‌ریزی‌هایشان به گونه‌ای باشد که مسابقات حداقل با فاصله یک‌هفته‌ای برگزار شوند که هم فرصت بهسازی و ترمیم زمین فراهم شود و هم اینکه زمین چمن بتواند استراحتی داشته باشد.


انتهای پیام/4051/4057/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
خرمیان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
۰
اینم اینقده تو بوق و کرنا کنید تا کسی رسیدگی به چمن ورزشگاه نکنه
هلدینگ شایسته