دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهدی تاج:

کار غیرقانونی در فدراسیون فوتبال انجام نداده‌ایم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تا روزی که در فدراسیون فوتبال مسئولیت دارم کاری غیرقانونی انجام نخواهم داد.
کد خبر : 327195

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی تاج درباره اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: من در تمامی لحظات پاسخگوی مردم هستم و توجهی به صحبت‌های غرض‌ورزانه بسیاری افراد ندارم. من و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درخواستی برای ماندن در سمتی که داریم نداشتیم و خواهان ملاقات با وزیر ورزش و دیگر افراد نیستیم.


وی افزود: تمامی افرادی که در فدراسیون فوتبال حضور دارند به‌دنبال آن هستند تا مواردی را که در آیین‌نامه وجود دارد رعایت کنند و اساسنامه فدراسیون با قوانین جامعه را با یکدیگر تطبیق دهند.


رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به‌دنبال قانون‌گریزی نیستند و اصلاً این مسئله را نمی‌پذیرند. اگر قانون اجرا نشود سرانجامی نخواهیم داشت. تمامی فعالیت‌های فدراسیون براساس قانون است. مسئولان فدراسیون به وظایف خود عمل خواهند کرد و اجازه بی‌ثباتی را نمی‌دهند. تا روزی که در فدراسیون فوتبال مسئولیت داریم کاری غیرقانونی انجام نخواهیم داد.


وی خاطرنشان کرد: برای کسانی که صحبت‌های بیهوده و بی‌ربطی در مورد فدراسیون زده‌اند، متأسفم. اجازه بی‌ثباتی در فوتبال را گرفته‌ایم. جوابی به سؤال دبیرکل فیفا ندادیم تا مشکلی به‌وجود نیاید. مطابق قوانین داخلی رفتار خواهیم کرد. مکاتبه‌ای با فیفا و AFC نخواهیم داشت. مشکلات فدراسیون را از طریق مبادی قانونی حل می‌کنیم و 100 درصد فعالیت‌های ما بر مبنای احترام به قوانین کشورمان خواهد بود. 


تاج در مورد اینکه پاسخ اینفانتینو و مدیران فیفا درباره مسائل داخلی فدراسیون فوتبال را چگونه داده است، بیان کرد: جلسه شخصی با اعضای فیفا در تهران نداشتم و وقتی از ما سؤال کردند به آنها اطمینان دادیم که همه چیز در حال مدیریت ما است. اعضای فدراسیون فوتبال اصراری ندارند که قانون را دور بزنند. در همه حال مطابق قانون جلو می‌رویم و تضمین می‌دهم کاری خارج از قانون انجام ندهیم.


انتهای پیام/4051/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته