دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1397 - 16:00
سرمربی تیم تکواندو:

ویزای تیم هنوز صادر نشده است/ بدقولی سفارت امارات

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: متأسفانه ویزای من، ابوالفضل یعقوبی و پولادگر هنوز آماده نشده است و سفارت امارات کم‌کاری می‌کنند.
کد خبر : 327183

فریبرز عسگری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عدم صدور روادید برای حضور در فینال رقابت‌های گرندپری گفت: متأسفانه از سوی سفارت امارات متحده عربی کم‌کاری صورت گرفته و هنوز ویزای برخی از ما صادر نشده است. رقابت‌های گرندپری به‌دلیل اینکه هر ماه برگزار می‌شود، سایت فدراسیون جهانی تکواندو در یک زمان خاصی باز می‌شود و تیم‌ها و نفرات اعزامی مشخص می‌شوند.


وی ادامه داد: بنابراین فدراسیون تکواندو نمی‌توانست از قبل برای تهیه ویزا اقدام کند. درحال‌حاضر همان‌طور که گفتم ویزای برخی ملی‌پوشان صادر شده اما ویزای من، پولادگر و ابوالفضل یعقوبی هنوز آماده نشده است. ویزای اعضای تیم شهرداری ورامین هم که برای رقابت‌های قهرمانی جهان  هم آماده شده است اما ما همچنان منتظر صدور ویزای خود هستیم.


سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به اینکه سفارت امارات زمانی را برای نهایی شدن صدور ویزاها مشخص نکرده است، عنوان کرد: متأسفانه کمی بدقولی می‌کنند و جواب درستی به‌ ما نمی‌دهند. با توجه به‌ اینکه ویزای نصف بازیکنان ما صادر شده و مابقی هنوز منتظر هستند، تصمیم بر این شده که همه بعد از صدور ویزای اعضای باقی‌مانده به امارات اعزام شده و تیم به‌صورت ناقص و در چند مرحله راهی این کشور نشود. طبق گفته مسئولان،  سفارت امارات اعلام کرده تا ساعت 18 بعدازظهر امروز ویزای سایر نفرات نیز آماده شده و در اختیار ما قرار می‌گیرد. اگر آنها بر سر قول خود بمانند و ویزا تا ساعت 18 آماده شود، ما می‌توانیم ساعت یک بامداد فردا با پرواز مستقیم عازم این کشور شویم، در غیر این‌ صورت فردا ساعت 8 صبح تهران را به مقصد امارات ترک خواهیم کرد.


انتهای پیام/4051/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته