دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1394 - 08:19
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/176

هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و فارس، پیروز دومین روز رقابت‌های فوتسال پسران

تیم‌های فوتسال هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و فارس موفق شدند در دومین روز مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برابر حریفان خود پیروز میدان باشند.
کد خبر : 32715

به گزارش خبرنگار آنا از نجف‌آباد، مسابقات قهرمانی دسته سوم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله مقدماتی عصر روز سه‌شنبه با برگزاری 5 دیدار در ورزشگاه پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد پیگیری شد.


در بازی اول رو دوم رقابت‌ها، تیم لرستان و گلستان رودرروی همدیگر صف‌آرایی کردند و با نتیجه یک بر یک تا پایان بازی رضایت دادند. در دومین دیدار تیم‌های همدان و هرمزگان به مصاف هم رفتند و در پایان بازی تیم هرمزگان با برتری 2 بر صفر حریف همدانی خود را مغلوب کرد.


در دیدار سوم مسابقات دسته سوم فوتسال، تیم استان سیستان و بلوچستان در یک بازی دیدنی تیم استان بوشهر را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.


در چهارمین دیدار نیز تیم خراسان جنوبی و فارس رودرروی همدیگر قرار گرفتند و در یک بازی جذاب، تیم فارس، خراسان جنوبی را با نتیجه 4 بر یک شکست داد.


در پنجمین دیدار تیم‌های ایلام و کرمانشاه به مصاف هم رفتند و در یک بازی پرگل، تیم کرمانشاه با نتیجه 7 بر 3 حریف ایلامی را مغلوب خود کرد.


مسابقات فوتسال دسته دوم از تاریخ 18 الی 24 مرداد جاری با حضور 200 ورزشکار در قالب 13 تیم در چهار گروه A ( لرستان، کردستان، گلستان) و گروه B ( همدان، سمنان، هرمزگان) وگروه C ( بوشهر، سیستان و بلوچستان، یزد) وگروه D ( خراسان جنوبی، ایلام، فارس و کرمانشاه) در مجموعه ورزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب