دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1397 - 08:00
بهادری:

وضعیت دریاچه ارومیه چنگی به دل نمی‌زند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت دریاچه ارومیه چنگی به دل نمی‌زند، گفت: وزارت نیرو مدیریت مناسبی برای دریاچه ارومیه اعمال نکرده است.
کد خبر : 327103
sdnih.jpg

سیدهادی بهادری در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره مطالبات مردم استان آذربایجان‌غربی در سفر حسن روحانی، گفت: مهم‌ترین درخواست مردم این استان وضعیت مرزها و شهرهای مرزی است.


وی با بیان اینکه در این استان از 17 شهرستان، 9 شهر مرزی دارد، افزود: اعتقاد دارم از مرزها استفاده نمی‌کنیم و به نفع این استان بوده که بهتر از مرزها برای توسعه آذربایجان‌غربی استفاده شود.


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رئیس‌جمهور و دولتمردان برای توسعه هر چه بیشتر این استان، باید اختیارات استانداران را افزایش دهند.


بهادری به پروژه احیای دریاچه ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: آب‌رسانی به دریاچه ارومیه انجام شده است، ولی وضعیت این دریاچه چنگی به دل نمی‌زند، دولت باید منابع مالی این دریاچه را مدیریت کند. وزارت نیرو مدیریت مناسبی برای دریاچه ارومیه اعمال نکرده است.


وی تصریح کرد: باید دولت برای حوزه آب‌ریز دریاچه ارومیه منابعی را در نظر بگیرد، در غیر این صورت تهدید بزرگی آینده کلان استان آذربایجان‌غربی را تهدید می‌کند.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
منتظری عباس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
۰
مگه چیزی هم ار این دریاچه مونده که چنگی بزنه یا نزنه
هلدینگ شایسته