دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار شیرازی:

دوری از تجمل‌گرایی توسط روحانیون سفارش فرماندهی کل‌قوا است

رئیس دفتر فرمانده نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه برروی تعهد، خُلق خوش، مردمی بودن و دوری از تجمل‌گرایی توسط روحانیون سفارش ویژه‌ دارند.
کد خبر : 327045
سردار-شيرازي.jpg

به گزارش حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ارتش، سردارسرتیپ بسیجی محمد شیرازی در یازدهمین همایش سراسری روحانیون ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه برروی تعهد، خُلق خوش، مردمی بودن و دوری از تجمل‌گرایی توسط روحانیون سفارش ویژه‌ای دارند و آنکه هم‌اکنون که دشمنان تهاجم گسترده‌ای را در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی علیه ملت ما آغاز کرده‌اند. 


وی در بخش دیگری از سخنانش اخلاص و تبلیغ دین در عمل را از دیگر انتظارات رهبری از روحانیون قلمداد کرد و گفت: روحانیون باید با رفتار خود، صدق گفتارشان را تأیید کنند.


رئیس دفتر فرمانده نظامی فرماندهی معظم کل قوا افزود: در طول 40 سال گذشته سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توفیقات زیادی در راستای انجام مأموریت‌هایی که بر عهده‌اش گذاشته شده داشته، اما توقع رهبری از این سازمان کار 10 برابری است.


شیرازی بازنگری روحانیون در اجرای مأموریت‌های خود را دیگر خواست و انتظار رهبری از روحانیون دانست و گفت: روحانیون ارتش باید بدانند تاکنون چه کاری انجام می‌دادند و برای آینده و با توجه به اقتضائات روز چه کارهایی را باید انجام بدهند.


وی تصریح کرد: امروز ارتش یکی از ستون‌های انقلاب و سازمان‌های موفق در اجرای مأموریت‌های محوله است و هماهنگی خوبی بین نیروهای مسلح وجود دارد


رئیس دفتر فرمانده نظامی مقام معظم رهبری اضافه کرد: تلاش لازم برای ارتقای سطح کاری و معنویت کارکنان ارتش باید انجام شود.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته