دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزارت اطلاعات:

یکی از بزرگترین شبکه‌های اخلال‌گر محصولات پتروشیمی متلاشی شد

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از متلاشی شدن یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های دلالی و اخلال‌گر محصولات پتروشیمی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
کد خبر : 326867

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از متلاشی شدن یکی از بزرگترین شبکه‌های دلالی و اخلال‌گر محصولات پتروشیمی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.


در این اطلاعیه آمده است: این شبکه غیرقانونی به‌صورت سراسری به‌ویژه در استان‌های تهران، خراسان رضوی، گیلان، قم، مازندران، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد و قزوین فعالیت داشتند و درصدد ایجاد تقاضای کاذب در بازار بودند.


این اطلاعیه تصریح می‌کند:‌ حجم تخلفات مالی این شبکه حدود 500 میلیارد تومان برآورد شده است و با تلاش بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) علاوه بر کشف 10 هزار تُن محصولات پتروشیمی، 14 نفر از عوامل اصلی این شبکه دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند.


در پایان این اطلاعیه آمده است: گفتنی است با اقدام‌های اخلال‌گران و دلالان، بازار مواد پتروشیمی در ماه‌های اخیر ملتهب شد و نرخ محصولات صنایع غذایی و نساجی رشد پنج برابری داشت که با اقدام‌ وزارت اطلاعات، اکنون شاهد روند کاهشی قیمت‌ها در این بازار هستیم و همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته