دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسین شمس:

حسن‌زاده مستحق کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیاست

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال گفت: علی‌اصغر حسن‌زاده مستحق کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیاست و حق اوست که برای چهارمین بار به این عنوان برسد.
کد خبر : 326855

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی‌اصغر حسن‌زاده ملی‌پوش فوتسال نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا شد.


براین اساس، حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال با ابراز خوشحالی از نامزدی حسن‌زاده برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا ابراز امیدواری کرد که این عنوان در نهایت به فوتسالیست ایرانی برسد.


وی با بیان اینکه حسن‌زاده مستحق کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا برای چهارمین بار است، اظهار کرد: این حق اوست که به این عنوان دست پیدا کند، به‌‌خصوص در جام ملت‌های فوتسال آسیا نیز توانست به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود.


سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال با بیان اینکه اگر این اتفاق خوب بیفتد، قطعاً ایران صاحب یک افتخار بسیار بزرگ در رشته فوتسال خواهد شد، اضافه کرد: حسن‌زاده پیش از این سه بار توانسته بود عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خود کند و به نظر من پا جای پای وحید شمسایی گذاشته است.


شمس عنوان کرد: در فوتبالی که میلیاردها دلار پول بدون هیچ نتیجه‌ای در آن رد و بدل می‌شود گلی به جمال فوتسال که باعث افتخار کشورمان شده است.


وی در پایان یادآور شد: امیدوارم حسن‌زاده در آینده افتخارآفرینی‌های خود را ادامه دهد و بتواند برای تیم ملی فوتسال کشورمان منشأ خیر شود.


به گزارش آنا، علی‌اصغر حسن‌زاده در 151 بازی که برای تیم ملی فوتسال به میدان رفته است، موفق شده 120 گل به ثمر برساند. حسن‌زاده هم‌اکنون در تیم گیتی‌پسند اصفهان عضویت دارد.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته