دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیأت‌مدیره ذوب‌آهن:

شک نکنید با منصوریان اوج می‌گیریم/ آذری هیچ کجا نمی‌رود

عضو هیأت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: مطمئن باشید منصوریان در ذوب‌آهن عملکرد خوبی خواهد داشت و با این مربی جوان دوباره اوج خواهیم گرفت.
کد خبر : 326819

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در روزهای پرهیاهو و پرحاشیه فوتبال ایران خبری از اصفهان، همگان از جمله استقلالی‌ها را شوکه کرد.


«منصوریان سرمربی ذوب‌آهن شد» این خبر بعد از ذوبی‌ها برای استقلالی‌ها مهم بود، مربی که تا قبل از شفر هدایت آبی‌پوشان تهرانی را برعهده داشت حال جایگزین امید نمازی در تیم ذوب‌آهن شده است.


انتخاب منصوریان فارغ از تمام حرف و حدیث‌ها، می‌تواند به لیگ برتر جانی دوباره ببخشد. لیگی که تا همین ماه‌های گذشته منصوریان را در دل خود داشت حال بعد از رفت و برگشت، منصوریان این بار پیراهن سبز بر تن کرد، پیراهنی که پیش از این بر تن بزرگانی همچون محمود یاوری، رسول کربکندی، ناصر حجازی، بیژن ذوالفقارنسب، فرهاد کاظمی و ... بوده، حال به منصوریانی رسیده که مأموریت دارد این تیم را از نو شکل دهد و دوباره در سطح اول فوتبال ایران مطرح کند.


منصوریان در قامت مربی سبزپوشان اصفهانی باید با مربیان باتجربه‌ای از جمله قلعه‌نویی، برانکو، شفر، جلالی، دایی و... زورآزمایی کند، مربیانی که مدعیان اصلی هستند.


براین‌اساس، برای پیگیری آخرین اخبار باشگاه ذوب‌آهن، انتخاب منصوریان، برنامه‌های آینده تیم ذوب‌آهن و ... با احمد جمشیدی عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن به گفتگو نشستیم.


متن گفت و شنود خبرنگار آنا با جمشیدی در پی می‌آید:


آنا: آقای جمشیدی با تشکر از وقتی که در اختیار خبرگزاری آنا قرار دادید، انتخاب منصوریان خیلی بی‌سروصدا انجام شد و شما بالاخره جایگزین نمازی را مشخص کردید.


اعضای هیأت مدیره متفق‌القول موافق انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی ذوب‌آهن بودند و هیچ مخالفتی در میان نبود. منصوریان رزومه بسیار خوبی دارد و با توجه به تجاربی که در تیم ملی امید و باشگاه استقلال اندوخته، بهترین گزینه برای جایگزینی نمازی بود، امیدوارم هواداران ذوب‌آهن روزهای خوبی با منصوریان داشته باشند.


آنا: برای این انتخاب چگونه به جمع‌بندی رسیدید؟


با تجزیه و تحلیل شرایط ذوب‌آهن، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به این نتیجه رسیدیم که یک مربی جوان و باتجربه را بر رأس کار تیم ذوب‌آهن قرار دهیم، چراکه منصوریان علاوه بر رفاقتی که با بازیکنان برقرار می‌کند دارای روابط عمومی بسیار بالایی است و در لیگ قهرمانان آسیا نیز تجارب گرانبهایی دارد.


آنا: به لیگ قهرمانان آسیا اشاره کردید،‌ ذوب‌آهن در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها حضور دارد و قطعاً کار دشواری در پیش خواهید داشت، چقدر به موفقیت در این مسابقات امید دارید؟


ما اکنون هدایت تیم بزرگسالان را به فردی سپرده‌ایم که تجربه بالایی در آسیا دارد. ذوب‌‌آهن نیز چندین مرحله در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و تیم بی‌تجربه‌ای محسوب نمی‌شود. هدف ما صعود به مراحل بالایی لیگ قهرمانان است و مطمئن باشید نتایج بسیار خوبی در این مسابقات کسب خواهیم کرد.


آنا: قرارداد منصوریان ظاهراً تا پایان فصل بسته شده است، آیا این قرارداد مشروط است و اینکه مبلغ قرارداد چقدر است؟


شما مبلغ قرارداد را از من نخواهید، چراکه این موضوع محرمانه است و نمی‌توانم مبلغ را به شما بگویم، اما مطمئن باشید مبلغ قرارداد خیلی منطقی است و منصوریان بحث مالی با ما مطرح نکرد؛ قرارداد نیز مشروط نیست و آقای منصوریان با قوت و قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.


آنا: اگر تیم ذوب‌آهن تا پایان فصل نتایج مورد انتظار هیأت مدیره را کسب نکند، آیا دوباره قرارداد منصوریان را تمدید می‌کنید؟


بنده قاطعانه می‌گویم که ذوب‌آهن با منصوریان اوج می‌گیرد و در پایان فصل خواهید دید که ذوب‌آهن چه جایگاهی به دست خواهد آورد. اگر منصوریان نتایج خوبی کسب کند قطعاً قراردادش تمدید می‌شود.


آنا: آیا در نیم‌فصل بازیکنی به جمع ذوب‌آهن اضافه می‌شود و اینکه آیا منصوریان لیستی برای جذب بازیکنان جدید به مدیرعامل و هیأت مدیره ارائه کرده است؟


خیر! آقای منصوریان در جلسه‌ای که در هیأت مدیره مطرح کرد هیچ بحثی در خصوص جذب بازیکنان جدید بر زبان نیاورد و اعلام کرد که 9 بازیکن ذوب‌آهن پیش از این بازیکنان خود من بوده‌اند و باعث افتخار است که مجدداً با این بازیکنان کار کنم.


بنابراین باشگاه ذوب‌آهن برنامه‌ای برای جذب بازیکنان جدید در نیم‌فصل ندارد و با همین بازیکنان به کار خود ادامه خواهد داد، چراکه سرمربی جدید نفرات ذوب‌آهن را تأیید کرده است.


آنا: به بحث باشگاه ذوب‌آهن برسیم. صحبت‌هایی در خصوص جدایی سعید آذری از ذوب‌آهن مطرح شده است، ظاهراً وزارت ورزش روی سعید آذری برای مدیرعاملی پرسپولیس نظر مثبت دارد.


این موضوع را از زبان شما می‌شنوم و چنین چیزی نشنیده‌ام. 


آنا: در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی چنین خبری منتشر شده است؟!


خیر! آقای آذری با قوت و قدرت به کار خود در باشگاه ذوب‌آهن ادامه خواهد داد، چراکه توانایی‌هایش برای اعضای هیأت مدیره باشگاه به اثبات رسیده است و الحق والانصاف عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. او هیچ جا نمی‌رود، شما یقین بدانید.


آنا: به بحث ارز برسیم. آیا شما نیز همانند سرخابی‌ها و سایر باشگاه‌ها با مشکل تأمین ارز مواجه هستید؟


خوشبختانه چنین مشکلی نداشته‌ایم و با همکاری یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان ارز لازم تأمین شده و کارها روی روال پیش می‌رود. 


آنا: باشگاه ذوب‌آهن جزء معدود باشگاه‌هایی است که تک‌رشته‌ای نیست و در رشته‌های مختلف فعالیت حرفه‌ای دارد و امسال نیز در رشته بسکتبال و هندبال مردان در لیگ اعلام حضور کردید.


دقیقاً درست است. ذوب‌آهن یک باشگاه تک‌رشته‌ای نیست، در حالی که اکثر باشگاه‌های ایرانی از جمله استقلال و پرسپولیس تک‌رشته‌ای هستند.


در حوزه بانوان نیز فعالیت خوبی داریم و طی دو ماه گذشته رشته‌های بسکتبال و هندبال ذوب‌آهن را فعال کردیم و در آینده نیز قصد داریم در ورزش همگانی نیز به صورت جدی وارد عرصه شویم. در این راه مشکل آنچنانی وجود ندارد و سعی می‌کنیم علاوه بر فوتبال در سایر رشته‌ها نیز باشگاه را تقویت کنیم.


آنا: به عنوان سؤال پایانی ذوب‌آهن در چهار بازی پایانی نیم فصل اول لیگ برتر به مصاف رقبای قدرتمندی از جمله پرسپولیس و فولاد می‌رود، امیدوار هستید که نیم فصل را با چهار پیروزی متوالی به پایان برسانید.


شانسی که منصوریان آورد این بود که به محض انتخاب به عنوان سرمربی جدید، لیگ برتر با وقفه 10، 12 روزه مواجه شد و این بهترین فرصت برای منصوریان بود تا بتواند تیم را آماده مصاف با رقبا در لیگ برتر کند، امیدواریم منصوریان بتواند هر چهار بازی در لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته