دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نوری:‌ موتور پیروزی را در مشهد روشن کردیم

کاپیتان تیم پرسپولیس با اشاره به برتری این تیم مقابل پدیده در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد سرخپوشان موتور پیروزی خود را در مشهد روشن کردند.
کد خبر : 3267

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پرسپولیس اولین پیروزی خود در نیم فصل دوم را در مشهد مقدس جشن گرفت تا کمی از بحران موجود خارج شود.


محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، گفت: از اینکه توانستیم سرانجام به روند رو به نزول خود در دیدار با پدیده مشهد پایان دهیم بسیار خوشحالم.


وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های قبلی نیز مستحق تساوی یا شکست نبودند زیرا ما بازی هجومی را مقابل حریف ارائه اما در گرفتن نتیجه ضعیف عمل کردیم.


وی افزود: خوشبختانه بازیکنان در مشهد توانستند موتور پیروزی پرسپولیس را روشن کنند و در نهایت مقابل پدیده اولین پیروزی نیم فصل دوم را از آن خود کنند.


نوری به آنا گفت: مطمئن باشید از این هفته روند صعودی خود را در رقابت‌های لیگ برتر آغاز خواهیم کرد و با تمام توان مقابل سایر حریفانمان در لیگ به میدان می‌رویم.


کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد:‌ هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و یک پیروزی نیز برای ما کارساز نیست بنابراین برای اینکه بتوانیم وضعیت بهتری داشته باشیم باید در ادامه بازی‌ها پیروز میدان باشیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته