دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1397 - 11:33

معرفی برترین‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان

هفته دوم لیگ برتر تیراندازی بانوان با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید.
کد خبر : 326341
DSC_2945.JPG

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابت‌ها با حضور هفت تیم و به میزبانی هیأت ناجا در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در رشته تفنگ تیم میزبان در برابر تیم‌های هیأت قم، خراسان رضوی و همدان به پیروزی دست یافت و در مقابل تیم‌های باشگاه مقاومت، هیأت قزوین و نزاجا نتیجه را واگذار کرد.


در رشته تپانچه نیز تیم میزبان در مقابل تیم‌های، هیأت قزوین، باشگاه مقاومت، هیأت نزاجا، خراسان رضوی و قم مغلوب و در برابر تیم هیأت همدان به پیروزی رسید.


با برگزاری فینال تفنگ بادی، حسنا توتونچی از هیأت قزوین اول شد، سید زهرا هاشمی از هیأت ناجا بر سکوی دوم ایستاد و نجمه خدمتی از باشگاه مقاومت عنوان سومی را به خود اختصاص داد.


در فینال تپانچه بادی نیز، هانیه رستیمان از باشگاه مقاومت در جایگاه نخست ایستاد و زینب طوماری از هیأت قزوین و گلنوش سبقت‌الهی از هیأت نزاجا دوم و سوم شدند.


این مسابقات با حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان فدراسیون، رضا ملک‌محمدی دبیر، الکساندر سماکین مربی تیم ملی تپانچه، مسعود شیخی فرد مدیر مسابقات و لیگ، جمشید وزیری مدیر آکادمی و امین صانعی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی برگزار شد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته