دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آیت‌الله مقتدایی:

باید با مدعیان دروغین مهدویت مقابله کرد

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد باید مراقب مدعیان دروغین مهدویت بود و با آن‌ها مقابله کرد.
کد خبر : 326329
2005296.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی در آیین تکریم و معارفه رئیس جامعةالمصطفی العالمیه که صبح امروز با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، گفت: بزرگداشت روز امامت حضرت ولیعصر(عج) لازم است.


وی افزود: شروع امامت امام زمان(عج) بسیار خرسند کننده است و باید آن را گرامی داشت، اما باید مراقب مدعیان دروغین مهدویت بود و با آنها مقابله کرد.


عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به جریان فلسفه غیبت امام زمان(عج) پرداخت و گفت: برای غیبت امام زمان(عج) مصلحت‌های زیادی نهفته است که این مطالب بعد از حضور آن حضرت مشخص خواهد شد. یکی از فواید آن، امتحان الهی است.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مدیریت جامعةالمصطفی العالمیه اشاره کرد و گفت: در گذشته این مرکز در قالب دو نهاد حوزوی به‌عنوان سازمان مدارس علمیه خارج از کشور و مرکز جهانی علوم اسلامی فعالیت می‌کرد که براساس تصمیم رهبر معظم انقلاب به‌عنوان یک مجموعه واحد حوزوی به‌نام جامعةالمصطفی العالمیه تجمیع شد و مدیریت واحدی بر آن نهادند.


رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: از بدو تأسیس جامعةالمصطفی مدیریت جامع، فراگیر، دقیق و علمی در این مرکز وجود داشت و آیت‌الله اعرافی در این مدت به‌خوبی این مجموعه را مدیریت کردند ولی اینک که دو سال از مدیریت ایشان بر حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌گذرد، پس از تحقیقات کامل، جناب حجت‌الاسلام علی عباس به مدیریت جامعةالمصطفی معرفی شد و از خدمات آیت‌الله اعرافی تجلیل به‌عمل آمد.


انتهای پیام/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته