دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1397 - 13:43
آیت‌الله علم‌الهدی:

مدیران زمینه‌ساز فساد اقتصادی، حداقل محاکمه شوند

امام‌جمعه مشهد با بیان اینکه مدیران زمینه‌ساز فساد محاکمه شوند، گفت: مدیرانی که زمینه فساد را برای مفسدان اقتصادی فراهم کرده‌اند؛ اعدام نه، حداقل محاکمه شوند.
کد خبر : 326171

به گزارش خبرنگار احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه امروز نماز جمعه مشهد اظهار کرد:  امام در عرصه غیبت چطور جامعه را اداره و امت را مدیریت می‌کند که سه اصل وجود دارد.


وی با اشاره به اینکه اول ارشاد و دوم، اجرا در مدیریت روزانه است، گفت: اصل سوم، هدایت امام در جریان‌ها و بحران‌های اجتماعی بوده که این جریان و هدایت مستقیم به‌وسیله خود امام زمان(عج) صورت می‌گیرد و در این موقعیت‌ها احتیاجی به حضور و ظهور یا ارتباط با فرد خاصی ندارند.


امام جمعه مشهد با بیان اینکه بعد از ورود امام راحل به کشور قصد داشتند با هلی‌برن نیرو، از میدان انقلاب تا پایین شهر تهران را با خاک یکسان کنند تا انقلاب از بین برود، یادآور شد: امام خمینی(ره) فرمودند به مردم بگویید به خیابان بریزند، با این هدایت امام زمان، این توطئه خنثی شد.


وی با تأکید بر اینکه از مرداد ماه، رسانه‌های غربی با همه قدرت و فعالیت کار می‌کردند تا مردم را از تحریم آمریکا در 13 آبان بترسانند، ادامه داد: تحلیل‌ها این بود 13 آبان تظاهرات ضد آمریکایی به تظاهرات ضد نظام مبدل خواهد شد، ولی اینگونه نشد.


خطیب نماز جمعه مشهد با بیان اینکه رهبری در سخنرانی 12 مهر در استادیوم آزادی فرمودند که آمریکا در جریان آخرین تحریم‌ها هم شکست خواهد خورد و این یک سیلی است که از ایران می‌خورد، عنوان کرد: عقب‌نشینی آمریکا از تحریم‌ها شکستی برای این دولت است و یک سایت تحلیلی آمریکا گفته با شکست تحریم‌های آمریکا ثابت شد با ایران در عرصه نظامی و اقتصادی نمی‌توانیم بجنگیم.


وی با اشاره به اینکه این سایت می‌گوید که تنها راه مذاکره است که باید رهبر ایران را در فضای مذاکره قرار دهیم، گفت: باز می‌گویند این ممکن نیست زیرا رهبر ایران در مدیریت فضای سیاسی در داخل و بیرون بسیار هوشمند عمل کرده و هدایت ایشان به سوی زمین بازی کار آسانی نیست.


آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر اینکه مدیرانی که زمینه فساد برای مفسدان اقتصادی فراهم کرده‌اند، باید محاکمه شوند، تصریح کرد: دو اخلالگر اقتصادی را اعدام کردند؛ مردم امیدوار شدند و آرامش پیدا کردند، قوه قضائیه با قاطعیت به مردم امید داد و امید بیشتر می‌شود اگر مدیرانی که زمینه این فساد را برای مفسدان اقتصادی فراهم کرده‌اند، اعدام نه، حداقل محاکمه کنند!


وی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند دنبال کسانی بگردید که به مفسدان پول دادند، آنان چرا در امنیت به‌سر ببرند، بیان کرد: اگر این پول گرفتن، فساد فی‌الارض است، پول دادن هم همین است و باید محاکمه شوند.


انتهای پیام/4082/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته