دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1394 - 13:28

فتاحی: سفر علی مطهری به ارومیه شخصی بود و هیچ دیدار سیاسی در این سفر یک روزه انجام نشد

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: سفر علی مطهری به ارومیه کاملا شخصی بود و این نماینده به همراه خانواده خود در سفری یک روزه به ارومیه آمدند و هیچ دیدار و برنامه سیاسی نداشت.
کد خبر : 32612

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره سفر علی مطهری به ارومیه و حاشیه‌سازی‌ برخی سایت‌ها درباره این سفر، گفت: روز سه‌شنبه هفته گذشته که هفته تعطیلی مجلس بود، آقای علی مطهری به دعوت بنده و همراه خانواده خود در سفری شخصی و یک روزه به شهر ارومیه آمدند و میهمان بنده بودند.


وی ادامه داد: مطهری سه‌شنبه شب -13 مرداد- با اتومبیل شخصی خود وارد ارومیه شد و بنده به استقبال او رفتم، اما آقای مطهری ترجیح داد که به همراه خانواده شب را در یکی از هتل‌های ارومیه بگذراند و ما هم به خاطر آنکه ایشان راحت باشند پذیرفتیم.


نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه «این سفر کاملا شخصی و به صورت خانوادگی انجام شده بود»، اظهار کرد: متأسفانه برخی سایت‌های خبری استان از این موضوع سوءاستفاده کردند و برداشت و تحلیل‌های سیاسی خود را مطرح کردند.


فتاحی ادامه داد: در مدت یک روزی که ایشان در ارومیه بود به جز یک تماس تلفنی برای عرض تسلیت به آقای عبدالکریم حسین‌زاده نماینده مردم نقده در مجلس که عزادار درگذشت مادربزرگش بود، مطهری هیچ تماس تلفنی یا دیدار حضوری با نمایندگان، سیاسیون و مسئولان استان نداشت و برای یک سفر خانوادگی به ارومیه آمده بود.


وی با انتقاد از رفتار برخی سایت‌ها در خبرسازی‌های بی‌پایه و اساس تصریح کرد: ما روز خبرنگار را پشت سر گذاشتیم، خبرنگاران و اصحاب رسانه امین مردم هستند. خوشبختانه خبرنگاران ما اخلاق‌مدار و مقید به آداب اسلامی هستند، اما متاسفانه تعداد اندکی از سایت‌ها در چنین مواردی اخلاق را نادیده می‌گیرند و اقدام به شایعه‌پراکنی می‌کنند.


این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: مطهری در این سفر به همراه خانواده به ارومیه آمده بود و هیچ برنامه‌ سیاسی در این سفر نداشت.


به گزارش، برخی سایت‌های محلی ارومیه، هفته گذشته اعلام کرده بودند که «علی مطهری به صورت مخفیانه وارد فرودگاه ارومیه شده و این در‌حالیست که جزئیات و خبر سفر وی به شهر ارومیه کاملا مخفی نگه داشته شده است.»


این سایت‌های خبری با طرح این سؤال که «مطهری چرا و با چه هدفی به صورت مخفیانه وارد ارومیه شده است؟» مدعی شده بودند که «مطهری از بدو ورود به همراه عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس، در حال دیدار با مسئولان و شخصیت‌های همسو با جریان خویش است و تاکنون هیچ خبری از این سفر و این دیدارها توسط رسانه‌های این گروه فکری منتشر نشده است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته