دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1397 - 16:17
در شیراز انجام شد؛

برگزاری جشنواره مسابقات ورزش‌های همگانی دانشگاه آزاد اسلامی فارس

جشنواره مسابقات ورزش‌های همگانی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به‌مدت پنج روز و با شرکت 13 تیم دانشگاهی، در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.
کد خبر : 326059
IMG_0508.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نیریز، جشنواره مسابقات ورزش‌های همگانی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس روزهای 19 تا 23 آبان به‌مدت پنج روز و با شرکت 13 تیم دانشگاهی در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.


این مسابقات در رشته‌های فوتسال، دارت، والیبال، پرتاب توپ بسکتبال و داژبال برگزار شد و در رشته‌های والیبال و پرتاب توپ بسکتبال تیم نی‌ریز، در فوتسال آباده و در داژبال کازرون عنوان‌های  برتر تیمی را از آن خود کردند.


تیم نی‌ریز در مسابقه دارت عنوان سومی و در مجموع مسابقات با کسب 349 امتیاز بعد از آباده‌، عنوان دوم تیمی این جشنواره را از آن خود کرد و  به‌عنوان نماینده فارس در مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های والیبال و بسکتبال شرکت می‌کند.


اعضای تیم نی‌ریز را سید محمدرضا رئیس‌السادات، احسان تواضع، مجتبی صفاجو، ابراهیم صداقت، محمدامین کشاورز، محمدحسین بیات، حمیدرضا قره‌چاهی، محمدرضا حسن‌شاهی، امرالله شاهسونی و جواد عدالت‌جو تشکیل دادند.


احسان تواضع و سید محمدرضا رئیس‌السادات در مسابقات پرتاپ توپ بسکتبال به سبد به ترتیب مقام‌های  اول و سوم انفرادی را از آن خود کردند.


محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در جمع کارمندان ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس اظهار کرد: گسترش مدارس سما و جذب دانش‌آموز در اولویت قرار گیرد و در این مسیر کمک دهنده و یاری رسان رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی خود باشید.


وی با بیان اینکه بیشتر مشکلات و معضلات فرهنگی را می‌توان با کمک ورزش حل کرد خواستار توجه بیشتر جامعه ورزش به مسائل فرهنگی شد و تصریح کرد: باید یک دانشجوی ورزشکار، الگوی اخلاقی جامعه در راستای سلامت و ریشه‌کن کردن اعتیاد و حل مشکل دخانیات در کشور و بین خانواده‌ها و بخصوص جوانان باشد و با توجه به وجود اماکن مجهز ورزشی در دانشگاه‌های استان، خواستار درآمدزایی در ورزش دانشگاه توسط مسئولان مربوط شد.


رئیس شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم گزارشی درباره فعالیت‌های حوزه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در سال تحصیلی ۹7-۹6 ارائه داد و گفت: این دوره از مسابقات با شرکت 13 تیم از واحدهای شیراز، آباده، استهبان،نی‌ریز، زرقان، سپیدان، جهرم،بیضاء، سروستان، ارسنجان،کازرون، فیروزآباد و لامرد برگزار شد که در مجموع شش رشته همگانی تیم‌ آباده قهرمان مسابقات شد، نائب قهرمانی به واحد نی‌ریز رسید و واحدهای فیروزآباد و جهرم مشترکاً سوم شدند و جام اخلاق به واحدهای استهبان، سروستان و زرقان تعلق گرفت و مهدی شیخ موحد، رئیس واحد سپیدان به عنوان فنی‌ترین بازیکن و آقای گل مسابقه گل کوچک انتخاب شد.


محمد یزدان‌پناه گفت: در این دوره از مسابقات و در ورزش والیبال 4 نفره  تیم‌های نی‌ریز،آباده، استهبان، در دژبال تیم‌های کازرون، فیروزآباد، جهرم، در دارت تیم‌های ارسنجان، زرقان ، نی‌ریز، در گل کوچک تیم‌های آباده، فیروزآباد، سپیدان، تیم‌های و در پرتاپ توپ بسکتبال دکتر احسان تواضع از واحد نی‌ریز، اصغر نجفی از واحد فیروزآباد، رئیس اسادات از واحد نی ریز و نیک سرشت از واحد جهرم مشترکاً سوم شدند و در طناب‌زنی حشمت الله صبور از واحد زرقان ، مجید کیوان شکوه ار واحد شیراز و نوذری از واحد ارسنجان بترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند.


انتهای پیام//خ/ 4101/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته