دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1397 - 15:49
بیدریغ مطرح کرد:

اعلام آمادگی دانشگاه آزاد گیلان برای توسعه صنعت چای

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برای توسعه صنعت چای در استان گیلان از طریق توانمندی استادان این واحد دانشگاهی اعلام آمادگی کرد.
کد خبر : 326051
image_2018_11_14-22_53_3_725_G4m.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ظهر امروز با رئیس سازمان چای کشور دیدار کرد و در مورد مسائل مشترک به گفتگو پرداختند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با اشاره به ظرفیت‌های واحد لاهیجان در زمینه کشاورزی، گفت: واحد لاهیجان با توجه به دارابودن رشته‌های مختلف کشاورزی و استادان توانمند می‌تواند در مورد توسعه صنعت چای در استان گیلان گام‌های اساسی را بردارد.


وی تربیت نیروی انسانی ماهر در صنعت کشاورزی و نقش دانشگاه را مهم ذکر کرد و ادامه داد: این واحد دانشگاهی در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه دنبال‌کردن اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال و توسعه گیلان می‌تواند نیروی ماهر را در قالب دانشجو تربیت کند.


حبیب جهان‌ساز، رئیس سازمان چای کشور نیز نقش دانشگاه در توسعه کشاورزی، به‌ویژه چای که از مهم‌ترین محصولات گیلان است را بسیار پررنگ دانست.


تبادل دانشجویان، تحصیل کارمندان اداره چای، برگزاری همایش‌های مشترک علمی، استفاده از ظرفیت‌ها و استادان کشاورزی واحد لاهیجان در طرح احیای باغات چای از جمله مواردی بود که طرفین در این جلسه در مورد آن به گفتگو پرداختند.


انتهای پیام//خ/ 4101/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته