دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در پی جلسات فشرده‌ای که با وزیر ورزش و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم، مقرر شد آقای تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد.
کد خبر : 326050
تاج1.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از کمیته ملی المپیک، سید رضا صالحی‌امیری در گفتگو با این سایت با تقدیر از فعالیت‌های فدراسیون فوتبال و موفقیت‌های ارزشمند آن گفت: فوتبال در شرایط حساس کنونی نیاز به آرامش دارد و نتایج و عملکرد نشان می‌دهد عملکرد فوتبال در سال‌های اخیر درخشان و افتخارآمیز بوده است.


رئیس کمیته ملی المپیک با تأکید بر ارزیابی مثبت وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: در آستانه جام ملت‌های آسیا هستیم و همه باید تمام توان و ظرفیت خود را برای موفقیت تیم ملی در کنار هم قرار دهیم.


صالحی‌امیری با اشاره به قانون ماده ۶۰ خدمات مدیریت کشور گفت: بر‌اساس این قانون آقای تاج می‌تواند خود را از حالت بازنشستگی به اشتغال مجدد با رعایت قانون بازگرداند.


رئیس کمیته ملی المپیک افزود: انصافاً آقای تاج بارها اعلام کرد در مسیر قانون قرار دارد و خود را ملزم به اجرای آن می‌داند.


صالحی‌امیری گفت: خوشبختانه شرایطی مهیا شده است که بتوانیم از ظرفیت و توانمندی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات کشور استفاده کنیم و امیدوارم روال قانونی اعاده به خدمت ایشان انجام شود.


انتهای پیام/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته