دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1397 - 19:22
میرزاپور خبر داد:

ساخت یک واحد پلاتو در مجتمع فرهنگی هنری هندیجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: پیشنهاد ساخت یک واحد پلاتو در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس در هندیجان ارائه شده است.
کد خبر : 325915

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از هندیجان، مسعود میرزاپور امشب در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان اظهار کرد: تقویت نهادهای فرهنگی باید در اولویت امور شهرستان‌ها قرار بگیرد.


میرزاپور با تبریک آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی، گفت: کتاب ارزشمندترین کالا در عصر حاضر بوده و ما باید همه توان و ظرفیت خود را در راستای گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی به‌کار بگیریم.


وی ادامه داد: در سال ۹۷ انجمن‌های فرهنگی و هنری در هندیجان فعالیت چشم‌‌گیر و قابل قبولی داشته و این افتخار را داریم که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خدمت‌رسانی به هنرمندان و انجمن‌های تابعه از ساعت ۸ صبح تا 20 شب به‌روی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر باز است.


به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان، تحقیقات نشان داده‌اند دوری از معنویات و عدم توجه کافی خانواده‌ها به بخش فرهنگی و هنری صدمات جبران‌ناپذیری برای مردم در پی دارد و متولیان امور اجرایی و مدیریتی باید سرمایه‌گذاری بیشتری در حوزه فرهنگ و هنر داشته باشند تا این سرمایه‌گذاری در آینده به هزینه کرد در جبران ناشی از ایجاد ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی تبدیل نشود.


دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان گفت: پیشنهاد ساخت یک واحد پلاتو در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس در هندیجان ارائه شده است.


انتهای پیام/4101/4062


انتهای پیام/

برچسب ها: هندیجان ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته