دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1394 - 17:18

شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سال تحصیلی 94-95

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برای سال تحصیلی 94-95 با دو شیوه بدون آزمون و با آزمون دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر : 32590

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، برای پذیرش در دوره با آزمون داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 94 سازمان سنجش شرکت کرده شده و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند می‌توانند برای شرکت در دوره‌های با آزمون دانشگاه به سایت azmoon.org مراجه کنند.


بر اساس این گزارش داوطلبان پس از انتخاب گزینه سامانه انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ویژه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری 94 نتایج را از طریق سایت azmoon.com دریافت کنند.


در دوره بدون آزمون متقاضیان از طریق مراجعه به سایتhttps://azmoon.org و انتخاب گزینه‌های سامانه ثبت‌نام دوره کارشناسی پیوسته بدون آزمون نیم‌سال اول تحصیلی 95-94در مقطع کارشناسی، سامانه ثبت‌نام دوره کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون نیم‌سال اول تحصیلی 95-94 و در مقطع کارشناسی ناپیوسته، سامانه ثبت نام دوره کاردانی پیوسته بدون آزمون نیم سال اول سال تحصیلی 95-94 در مقطع کاردانی پیوسته و سامانه ثبت نام دوره کاردانی ناپیوسته بدون آزمون نیم‌سال اول تحصیلی 95-94 در مقطع کاردانی ناپیوسته درخواست ورود به دانشگاه می‌کنند.


زمانبندی ثبت‌نام از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین صورت می‌گیرد و اطلاعات موردنیاز برای ثبت‌نام در قسمت اطلاعات مورد نیاز ورودی‌های جدید منتشر می شود.


اکنون به جز سه رشته مهندسی صنایع، معماری و مهندسی عمران باقی رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بدون آزمون دانشجو می پذیرد.


دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با 189 رشته دانشگاهی و پنج دانشکده عمران و نقشه‌برداری،دانشکده برق، رایانه و فن‌آوری اطلاعات، دانشکده معماری و شهرسازی، دانشکده فنی و حرفه‌ای، دانشکده مدیریت و حسابداری و دانشکده صنایع و مکانیک فعالیت می‌کند و در زمینه توسعه دانش رباتیک با برخورداری از بزرگ‌ترین مرکز تحقیقات مکاترونیک پیش رو است.


همچنین این دانشگاه با برخورداری از بزرگ‌ترین خوابگاه دانشجویی کشور و مجتمع رفاهی ویژه دانشجویان در زمینه تامین امکانات رفاهی دانشجویان به استانداردهای لازم دست یافته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته