دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1394 - 17:01

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در بیش از 40 رشته تحصیلی بزرگترین دانشگاه خراسان شمالی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از پذیرش دانشجو بدون کنکور در بزرگترین دانشگاه استان خراسان شمالی در بیش از 40 رشته تحصیلی خبر داد.
کد خبر : 32588

دکتر محمدرضا حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به عنوان بزرگترین دانشگاه استان خراسان شمالی با برخورداری از استادان مجرب، تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و کارگاهی، کتابخانه غنی، مجتمع‌های ورزشی با امکانات کامل، خوابگاه دانشجویی و ... در بیش از 40 رشته تحصیلی از بین دارندگان مدارک پیش‌دانشگاهی و نظام قدیم، دیپلم فنی و حرفه‌ای، کار و دانش در مقاطع کارشناسی و کاردانی در نیمسال اول سال تحصیلی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.


معاون آموزشی واحد بجنورد درباره نحوه ثبت‌نام اولیه در سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: داوطلبان برای ثبت‌نام اولیه می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org با تهیه کارت اعتباری ثبت‌نام خود را به صورت الکترونیکی انجام داده و پس از دریافت کد رهگیری ثبت‌نام با مراجعه حضوری به واحد بجنورد و ارائه مدارک مورد نیاز ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.


حسین‌زاده با توجه به رشته‌های تمام وقت بدون آزمون در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته این دانشگاه خاطرنشان کرد: واحد بجنورد در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در رشته‌های مهندسی برق- الکترونیک، برق- قدرت، برق- مخابرات، عمران، معماری، رباتیک، کشاورزی- اصلاح نباتات، گیاه پزشکی، مهندسی فضای سبز، شیمی محض، ریاضیات، علوم تربیتی- مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، روانشناسی عمومی، تربیت بدنی و علوم و رزشی، تاریخ، حسابداری، آموزش و پروش ابتدایی، مدیریت بازرگانی، تکنولوژی علوم دامی دانشجو می‌پذیرد.


وی رشته‌های کاردانی پیوسته این دانشگاه را 6 رشته تحصیلی برشمرد و اظهار کرد: رشته‌های تحصیلی در مقطع کاردانی ناپوسته، تربیت معلم آموزش و پروش ابتدایی، حسابداری، مدیریت بازرگانی، دامپزشکی، آموزش زبان انگلیسی و کامپوتر- نرم‌افزار است که داوطلبان واجد شرایط با دارا بودن مدارک پیش‌دانشگاهی و نظام قدیم می‌توانند در این رشته‌ها تحصیل کنند.


حسین زاده افزود: دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیز می‌توانند در مقطع کاردانی پیوسته در رشته‌های الکتروتکنیک- برق صنعتی، الکترونیک- الکترونیک عمومی، ساختمان- کارهای عمومی ساختمان، کودک یاری، نقشه کشی معماری ثبت‌نام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
مهدیه یوسفی راد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
۰
کودک یاری
هلدینگ شایسته