دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1397 - 12:51
در آنا بخوانید؛

استاندار دانشگاهی برای کرمان+سوابق

محمدجواد فدايی به‌عنوان استاندار جدید کرمان در هیأت دولت انتخاب شد.
کد خبر : 325757
ContentImages_83645.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امروز در جلسه هیأت دولت چهار نفر برای استانداری‌های همدان، کرمان، سیستان و بلوچستان و زنجان انتخاب شدند. در گزارشی به سوابق کاری و علمی این افراد پرداخته می‌شود.


محمدجواد فدايی استاندار جدید کرمان در رشته مهندسی عمران دانشكده فنی دانشگاه تهران تحصیل کرده و پس از شروع انقلاب فرهنگی و تعطيلی دانشگاه‌ها از خردادماه 1359 در جهاد سازندگی استان كرمان مشغول به خدمت شد. وی پس از بازگشايی دانشگاه‌ها دوره كارشناسی و كارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی عمران به پايان رساند. دوم مرداد سال 1364 در حكمی، وی در سن 27 سالگی به سمت معاونت برنامه‌ريزی و هماهنگی امور اجرايی استانداری كرمان منصوب شد و همزمان در بخش مهندسی عمران دانشكده فنی و مهندسی دانشگاه شهيد باهنر كرمان نيز به فعاليت‌های آموزشی پرداخت.


فدايی از ابتدای سال 1369 نیز به‌عنوان معاون عمرانی به خدمات خود در استانداری كرمان ادامه داد.ریاست سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان كرمان تا سال 77، مسئوليت معاونت امور عمرانی استانداری كرمان، معاونت امور عمرانی و رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه استان كرمان در دوران اصلاحات، ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و  سرپرست استانداری کرمان از جمله کارنامه وی است.


انتهای پیام/4082/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: دولت کرمان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته