دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با بازی پزشکیان؛

آغاز فوتبال با باخت فنی در میدان مناظره!

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی روز گذشته با دانشگاهیان در دانشگاه تبریز فوتبال بازی کرد این در حالی است که وی یک مناظره سیاسی در صحن دانشگاه را ترک کرده بود.
کد خبر : 325684
IMG_20181114_100707_507.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، روز گذشته مسعود پزشکیان نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از دانشگاه تبریز با حضور در سالن ورزشی با دانشگاهیان این دانشگاه فوتبال بازی کرد.


چندماه پیش ‌مناظره‌ای در دانشگاه تبریز با حضور احمد علیرضابیگی نماینده فعلی مردم تبریز و استاندار سابق آذربایجان‌شرقی با مسعود پزشکیان نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تبریز شکل گرفت که حواشی فراوانی داشت.


نکته جالب توجه اینجاست که موضوع مناظره پیرامون عملکرد عباس آخوندی و وزارت راه و شهرسازی در آذربایجان‌ شرقی بود با این همه، هرچند مسعود پزشکیان در سالن جلسه شرکت کرد ولی حاضر به مناظره نشد و سالن برنامه را ترک کرد. این حرکت وی بازخورد بسیاری در رسانه‌ها پیدا کرد چرا که نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی حاضر به دفاع از عملکرد دولت مورد حمایت خود در صحن دانشگاه نشد.




اما این پایان حضور پزشکیان در دانشگاه تبریز نبود و نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در سالن ورزشی این دانشگاه به بازی فوتبال با دانشگاهیان پرداخت. به نظر می‌رسد وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درصدد است جایگاه ازدست‌رفتۀ جریان خود در دانشگاه را این گونه به دست بیاورد، اما باید پرسید که آیا چنین نگاهی در دانشگاه می‌تواند در اذهان عمومی مؤثر باشد؟


انتهای پیام/4084 /4107/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته