دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1394 - 15:35
با همکاری واحد ایلام و انجمن‌های ورزشی استان

جشنواره ورزشی ویژه خبرنگاران استان ایلام برگزار شد

چهارمین جشنواره ورزشی ویژه خبرنگاران استان ایلام به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و با همکاری انجمن‌های ورزشی استان ایلام در مجموعه ورزشی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 32567

به گزارش خبرنگار آنا، در این جشنواره بیش از 60 نفر ازخبرنگاران استان ایلام در رشته های دارت، فوتبال رومیزی و طناب کشی در دو بخش خواهران و برادران به رقابت پرداختند.


این جشنواره به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار برگزار و به نفرات برتر لوح تقدیر و هدایایی از طرف واحد ایلام اعطا شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در جمع خبرنگاران و مراسم توزیع جوایز گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران با آگاهی بخشی به مردم رسالت خطیری بر عهده دارند که باید مردم و مسئولان قدرشناس آنان باشند.


دکتر شهریار عباسی اظهار کرد: دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در ابعاد علمی، پژوهشی،فرهنگی و ورزشی کم نظیر است و می طلبد بیش از بیش اطلاع رسانی شود.



وی با قدردانی از اصحاب رسانه استان ایلام در بعد اطلاع رسانی دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دمیدن نشاط و امید در جامعه یک ضرورت است که باید اصحاب رسانه استان بیش از گذشته به آن توجه کنند.


وی گفت: رسانه ها پل ارتباطی مطمئنی بین مردم و مسئولان هستند و با چشمان تیزبین و منصف خود عملکرد مسئولان را رصد و به نقد و بررسی راه درست را نشان می دهند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بیان کرد تعامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و رسانه‌های استان ایلام بسیار مطلوب است و با همت این عزیزان دورترین نقاط استان با دستاودهای این دانشگاه آشنا هستند.


عباسی تصریح کرد : تمام امکانات و ظرفت های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی واحد ایلام در خدمت اصحاب قلم استان است.


وی با قدردانی از عملکرد مرکز اطلاع رسانی دانشگاه، خبرگزاری آنا و روزنامه فرهیختگان گفت: همکاران رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی با کمترین تعداد خبرنگار نیازهای خبری جامعه دانشگاهی کشور را در بالاترین سطح تولید و اطلاع رسانی می‌کنند که انصافا عملکرد آنها کم‌نظیر است .


این مراسم به همت تربیت بدنی واحد ایلام ، هیات انجمن های ورزشی استان ایلام و روابط عمومی واحد ایلام برگزار شد.


به گزارش آنا، در استان ایلام بیش از 150 خبرنگار در حوزه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری فعال هستند و 63 دفتر سرپرستی روزنامه سراسری، 35 هفته‌نامه محلی، 15 خبرگزاری و 13 پایگاه خبری دایر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته