همایش بینالمللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری برگزار میشود
به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پنجمین همایش بینالمللی «بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری» با حضور اساتید و متخصصان بینالمللی حوزه فناوری اطلاعات بازاریابی با هدف بهرهمندی از روشهای نوین بازاریابی و برندینگ در راستای افزایش جذب گردشگر ورودی به کشور برگزار خواهد شد.
در این همایش مباحث علمی روز منطبق با سرفصلهایی چون «نقش فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری»، «نقش بازاریابی اینترنتی در بهبود فرایند برندسازی»، «شناسایی ظرفیتهای فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری»، «تاثیر بازاریابی اینترنتی در رونق اقتصادی شهرهای جهانی»، «شیوههای بکارگیری قدرت نفوذ شبکههای اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب گردشگر خارجی و توسعه صنعت گردشگری در کشور»، «تجزیه و تحلیل وب سایتها و برندسازی از طریق شبکههای اجتماعی به منظور کارآفرینی در صنعت گردشگری» و نیز «بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن در ترغیب سرمایهگذاری بینالمللی گردشگری» مطرح میشود.
همچنین اساتید برتر بازاریابی اینترنتی جهان شامل «دانکان الکساندر»، مدیر ارشد شرکت امارات «گروپ و ایلوژن»، «نیک گارنر» بنیانگذار شرکت دیجیتال 90، «الکس کنی» مرد سال وب اروپا در سال 2014، «گرت هویل» مدیر شرکت «مارکتینگ سیگنال»، «بیاتریس آفیشال دگو» مدیر بازاریابی شرکت «گوگل» و «دستینیا»، «حمید سپید نام» دارنده مدرک گوگل و رئیس انجمن وب مارکتینگ اروپا در ایران، «علی محمدی تات» و «محمدرضا عمرانی» از مشاوران و مدرسان حوزه بازاریابی اینترنتی در پنجمین همایش بینالمللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری سخنرانی خواهند کرد.
همایش مذکور که سال گذشته نیز با حضور معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، علاوه بر برگزاری در مرکز همایشهای برج میلاد در تاریخ 6 شهریورماه - از ساعت 9 صبح تا 19 - ، 8 شهریورماه در مشهد مقدس، 10 شهریور در تبریز و 12 شهریور در بندرعباس توسط شرکتهای «کاسپید» و «آذرک هولدینگ» برگزار خواهد شد.
علاقهمندان شرکت در همایش بینالمللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی: www.ebconference.com مراجعه کنند.
انتهای پیام/