دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1393 - 11:14
سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران به آنا خبر داد

نشت گاز سه شهروند تهرانی را به کام مرگ کشاند

سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: به علت نشت گاز، یک خانه دو طبقه طعمه حریق شد و مرگ یک خانم 50 ساله، دختربچه 13 ساله و یک پسر بچه 10 ساله را رقم زد.
کد خبر : 3256

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اعلام این خبر درباره جزئیات آن توضیح داد: در ساعت 2:27 دقیقه بامداد شب گذشته انفجار شدید در یک منزل مسکونی واقع در خیابان فیروزی، بلوار نیک‌نام به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گزارش شد و بر همین اساس سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.


وی افزود: این ساختمان دو طبقه بوده و هر دو طبقه آن از آتش شعله‌ور بودند. با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد 5 نفر در داخل ساختمان محبوس هستند.


ملکی گفت: آتش‌نشانان توانستند دو مرد 30 و 50 ساله را که شدیدا دچار سوختگی شده بودند از خانه خارج کنند و در ادامه عملیات یک خانم 50 ساله، دختر 13 ساله و پسر بچه 10 ساله نیز از خانه شعله‌ور خارج و مشخص شد در لحظات نخست انفجار جان خود را از دست داده‌اند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره علت این حادثه گفت: نشت گاز از یکی از وسایل گازسوز علت اصلی این انفجار بوده است و آتش‌نشانان پس از خاموش کردن آتش و ایمن‌سازی محل، در ساعت 13 دقیقه بامداد عملیات به پایان رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته