دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1397 - 13:54

نماینده هیأت عالی گزینش در هیأت مرکزی گزینش وزارت علوم معرفی شد

نماینده هیأت عالی گزینش در هیأت مرکزی گزینش وزارت علوم در مراسمی با حضور دبیر هیأت عالی گزینش کشور و معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم معرفی شد.
کد خبر : 325427
1542104038-aaimg-5234.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، آیین معارفه رضا ابوالحسنی، نماینده هیأت عالی گزینش در هیأت مرکزی گزینش وزارت علوم با حضور اسدالله وطنی دبیر هیأت عالی گزینش کشور و محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم برگزار شد.


در این مراسم نظرپور، معاون اداری-مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و دبیر هیأت مرکزی گزینش کارکنان این وزارت، گزینش را از جمله موارد شمول حق‌الناس دانست که اگر به‌درستی صورت نگیرد حقوق متقاضیان یا دستگاه‌های اجرایی صدمه خواهد دید.


وی ابراز امید‌واری کرد با حضور رضا ابوالحسنی روند امور گزینش وزارت علوم و دانشگاه‌ها به‌خوبی تداوم یابد و شاهد برکات و اثرات خوب آن برای آموزش عالی باشیم.


اسدالله وطنی دبیر هیأت عالی گزینش کشور نیز با اعلام رضایت از اقدامات هیأت مرکزی گزینش وزارت علوم گفت: تأکید هیأت عالی گزینش، رعایت قوانین است و امیدوارم با حضور رضا ابوالحسنی که از قضات با تجربه کشور هستند، هیأت مرکزی گزینش وزارت علوم با هماهنگی و فعالیت بیشتر به اقدامات خود تداوم دهد.


در بخش پایانی این آیین، حکم انتصاب رضا ابوالحسنی نماینده هیأت عالی گزینش در هیأت مرکزی گزینش وزارت علوم توسط دبیر هیأت عالی گزینش کشور به وی اعطا شد.


هیأت عالی گزینش توسط رئیس جمهور و طبق ضوابط موجود تشکیل می‌شود و از جمله وظایف آن ایجاد هیأت مرکزی گزینش در دستگاه‌های اجرایی، تعیین سیاست‌ها، خط مشی‌ها و ضوابط گزینش و همچنین بررسی و احراز صلاحیت اعضا و هیأت‌ها و هسته‌های گزینش و نظارت بر حسن اجرای مقررات است.


دبیرخانه این هیأت در نهاد ریاست جمهوری مستقر است و زیر نظر دبیر هیأت عالی گزینش اداره می‌شود و دبیر، مسئول اجرای مقررات و تصمیمات هیأت عالی است.


امور اجرایی هیأت مرکزی توسط دبیرخانه این هیأت که دارای یک مسئول مستقر در حوزه ستادی دستگاه است، انجام می‌پذیرد.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته