دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1394 - 14:50
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 164

رقابت 10 تیم دسته سومی فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مستطیل سبز

دسته سوم مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرج با حضور 10 تیم از ساعت 16 امروز 19 مرداد سال جاری آغاز و تا 25 مرداد ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 32542

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان برگزاری، کادر اجرایی و نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده شب گذشته در مجتمع ورزشی ایثار برگزار شد.


در این گروه‌بندی، مسابقات در دو گروه A و B برگزار می‌شود که در گروه A پنج تیم کرمانشاه، آذربایجان غربی، زنجان، یزد و همدان در 8 دیدار به مصاف هم خواهند رفت.


همچنین در گروه B نیز پنج تیم قم، کردستان، خراسان جنوبی، مرکزی و اصفهان با یکدیگر رودررو خواهند شد تا در پایان، تیم‌های اول و دوم هر گروه برای راه‌یابی به فینال و تیم‌های سوم هر گروه در دیدار رده بندی و برای کسب مقام سوم به رقابت بپردازند.


در دور اول تیم‌های زنجان با کرمانشاه و یزد با آذربایجان غربی از گروه A و مرکزی با قم و خراسان جنوبی با کردستان از گروه B امروز دوشنبه 19 مرداد رقابت می‌کنند.


تیم‌های یزد با همدان و آذربایجان غربی با کرمانشاه از گروه A و خراسان جنوبی با نجف‌آباد و کردستان با قم از گروه B روز سه‌شنبه 20 مرداد به مصاف هم می‌روند.


تیم‌های آذربایجان غربی با زنجان و کرمانشاه با همدان از گروه A و کردستان با مرکزی و قم با نجف‌آباد از استان اصفهان از گروه B هم چهارشنبه 21 مرداد مسابقه می‌دهند.


تیم‌های کرمانشاه با یزد و همدان با زنجان از گروه A و قم با خراسان جنوبی و نجف‌آباد با مرکزی از گروه B روز پنجشنبه 22 مرداد برای صعود به دور بعدی مسابقات دیدار خواهند داشت.


همچنین جمعه 23 مرداد بازی تیم‌های همدان با آذربایجان غربی، نجف‌آباد با کردستان، زنجان با یزد و مرکزی با خراسان جنوبی به صعود تیم‌های اول و دوم هر گروه به دور بعدی منجر خواهد شد.


با مشخص شدن تیم‌های اول و دوم هر گروه و در دو بازی در مرحله نیمه نهایی در روز شنبه 24 مرداد رقابت‌های نیمه‌ نهایی برگزار شده و برندگان به مرحله نهایی راه خواهند یافت.


همچنین در روز پایانی مسابقات با برگزاری بازی فینال و رده‌بندی تیم‌های اول تا سوم دسته سوم فوتبال دانشجویان کشور با دریافت کاپ‌ها و مدال‌های خود فصل پایانی این رقابت‌های زیبا را رقم خواهند زد.


به گزارش آنا، در مسابقات سراسری فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و در فینال دسته اول این مسابقات که به میزبانی واحد کرج برگزار شد، تیم‌های لرستان و خوزستان در جدالی سخت مقابل هم قرار گرفتند و لرستان با تنها گل این بازی توانست به عنوان اول دست پیدا کند.


در بازی دیگر گیلان و مازندران مقابل هم قرار گرفتند و هر دو تیم در یک بازی نفس‌گیر توانایی های خود را به نمایش گذاشتند و گیلان 2 بر یک از مازندران پیشی گرفت، اما در انتها و تنها هنگامی که 3 دقیقه تا سوت پایان بازی فرصت بود به دلیل انضباطی بازی بی‌نتیجه ماند و کسب مقام سوم این دسته به صدور رای نهایی موکول شد.


مسابقات فینال و رده بندی فوتبال دسته دوم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هم به میزبانی واحد کرج برگزار شد و در دیدار نهایی این مسابقات، تیم استان بوشهر با شکست 3 بر یک البرز، قهرمان این دوره از مسابقات شد و مدال طلای فوتبال را به جنوب کشور برد.


در مسابقات رده بندی این مسابقات هم، تیم استان هرمزگان با نتیجه 3 بر یک استان سمنان را مغلوب کرد و مدال برنز مسابقات را تصاحب کرد.


بدین ترتیب در مسابقات فوتبال دانشجویان، بوشهر، البرز و هرمزگان، مقام های اول تا سوم دسته دوم را به خود اختصاص دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته