دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1397 - 12:17
بیدریغ:

تحصیل تا مقطع ارشد از سرمایه‌های ورزشی دانشگاه آزاد لاهیجان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، امکانات ورزشی و امکان ادامه تحصیل تا مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی را از سرمایه‌های این واحد دانشگاهی دانست.
کد خبر : 325383
1d567c0ebe239e70183dbc4796dce375be2bbc6f.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، سیروس بیدریغ صبح امروز در جلسه راهبردی ورزش واحد لاهیجان، این واحد دانشگاهی را از بزرگترین مراکز دانشگاهی در شرق گیلان دانست که فعالیت‌های ورزشی شاخصی در آن برگزار شده است.


وی افزود: ایجاد روحیه پهلوانی، نشاط و تندرستی در دانشجویان از مهم‌ترین اهداف واحد لاهیجان است و برای رسیدن به این اهداف تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.


رئیس واحد لاهیجان، امکانات ورزشی و امکان ادامه تحصیل تا مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی را از سرمایه‌های این واحد و شهرستان دانست که باید از آن برای اعتلای ورزش در منطقه استفاده مناسب کرد.


سیاوش خداپرست رئیس اداره تربیت بدنی واحد لاهیجان و رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز امکانات واحد لاهیجان مانند دو سالن ورزشی سرپوشیده، زمین فوتبال و سالن‌های والیبال و بدن‌سازی را بسیار مطلوب دانست و آمادگی دانشگاه برای کمک به بالابردن شاخص‌ها‌ی ورزشی استان و شهرستان را اعلام کرد.


رضا مؤدبی رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان  هم در این نشست، همکاری‌های مشترک بین دانشگاه و اداره تربیت بدنی را مطلوب ارزیابی کرد و خواستار نقش‌آفرینی بیشتر واحد لاهیجان در شهرستان و ارائه راهکار برای علمی‌شدن ورزش با توجه به امکانات دانشگاه مانند دانشجویان رشته تربیت بدنی شد.


تجلیل از ورزشکاران  نخبه شهر در پنجمین مراسم تجلیل از نخبگان ورزشی واحد لاهیجان، راه‌اندازی مرکز مشاوره جوانان و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی بین واحد لاهیجان و اداره ورزش و جوانان این شهرستان  از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تبادل و بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته