دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اورکی:

رأی منتقدان مایه افتخار من شد

آهنگساز فیلم سینمایی« ویلایی‌ها» گفت: رأی منتقدان مایه افتخار من شد.
کد خبر : 325358
ستار.jpg

ستار اورکی، آهنگساز فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» که در یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران موفق به کسب دیپلم افتخار برای این فیلم شد، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا بیان کرد: کسب این جایزه باعث افتخار من بود، چرا که این جایزه به معنای تأیید جامعه منتقدان است که همگی اهل فکرند و از نگاه دقیق و ریزبینانه برخوردارند.


وی آرای منتقدان را برای اهالی سینما بسیار قابل توجه و مهم دانست و عنوان کرد: پشت این آراء غالباً بینش دقیق، سواد لازم و دانش وجود دارد و این برای جامعه موسیقی و همه صنوف سینمایی قابل احترام است.


آهنگساز فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» درباره معیارهای انتخاب یک اثر از دید منتقدان گفت: یک اثر باید منسجم، قابل دفاع و دارای رسالت باشد. حتی می‌تواند آموزشی باشد و یا نکات مهمی را در بر گیرد که در بهبود جامعه و سینما پیشرو عمل کند. 


اورکی جایگاه جشن منتقدان را به دلیل نقادی‌های صحیح و کارشناسانه و نگاه تخصصی نسبت به جشن‌های دیگر، یک جایگاه ویژه عنوان کرد و با ذکر آن که تعامل میان منتقدان و سینماگران به نفع سینمای ایران است، گفت: تعامل و نقد، اتفاق مثبتی را در فعالیت سینماگر رقم می‌زند و او می‌تواند از نگاه تخصصی و ریزبینانه منتقد بهره‌مند شود. چه بسا ممکن است کارگردانی ساخت اثری را پیش ببرد و به جایی برسد که اگر با نگاه دقیق منتقدان همراه شود، اتفاقات بهتری برای منسجم شدن فیلم او به وجود آید.


وی خاطر نشان کرد: امیدوارم منتقدان همچنان در آرای خود، مستقل و صحیح عمل کند تا جشن منتقدان همچنان منفک از جشن های دیگر سینمایی باشد.


انتهای پیام/4072/خ


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ هنر آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته