دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1394 - 15:15

ساخت نرم‌افزار شهدای دانشجوی خراسان رضوی با معرفی 400 شهید

دبیر کنگره شهدای دانشجو شهرستان نیشابور از ساخت نرم‌افزار شهدای دانشجو استان خراسان رضوی با معرفی حدود 400 شهید این استان خبر داد.
کد خبر : 32533

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حسین سلیمانی در نخستین جلسه کنگره شهدای دانشجو شهرستان نیشابور که در محل سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این کنگره نیازمند همدلی و همزبانی همه نمایندگان دانشگاه‌ها و تلاش برای تسریع امور است.


دبیر کنگره شهدای دانشجو شهرستان نیشابور ادامه داد: شهیدان چمنی، اویسی ثانی به عنوان شهدای دانشجوی در دو سال گذشته معرفی شده اند که امسال محوریت کنگره به نام شهید دانشجو رضا بکائیان خواهد بود. همچنین به مانند گذشته ویژه‌نامه راز شیدایی تا روز برگزاری کنگره در دو نوبت و به ترتیب به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز دانشجو چاپ خواهد شد.








سعیدی: افزایش کیفی و کمی آثار رسیده در کنار کلی‌نگری به دانشجویان باید مورد توجه همه باشد و از همه دانشگاه‌های شهرستان می‌خواهم که دانشجویان خود را برای ارسال آثار به این کنگره یاری کنند

دانشجوی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: دبیرخانه کنگره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور تشکیل شده و پس از اعلام فراخوان آماده دریافت آثار خواهد بود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور نیز اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای دانشجوی شهرستان نیشابور در دو سال گذشته از اقدامات خوب در شهرستان نیشابور بوده است که با تلاش‌های که امسال از سوی همه مسئولان و دانشجویان صورت خواهد پذیرفت، این کنگره سومین سال خود را نیز با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.


دکتر جعفر سعیدی ادامه داد: افزایش کیفی و کمی آثار رسیده در کنار کلی‌نگری به دانشجویان باید مورد توجه همه باشد و از همه دانشگاه‌های شهرستان می‌خواهم که دانشجویان خود را برای ارسال آثار به این کنگره یاری کنند.


معاون دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته ارائه داد و گفت: در سال گذشته قریب به 200 میلیون ریال در این کنگره هزینه شد. پخش ویژه‌نامه راز شیدایی در سال گذشته در کنار سخنرانی آیت‌الله صدیقی، امام جمعه تهران با بازخورد بسیار خوب دانشجویان همراه بود.


محمدباقر دل‌خوش تصریح کرد: امیدوریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق و با استفاده از تجربیات سال گذشته این برنامه را به صورت گسترده‌تری برگزار کنیم.


در ادامه دکتر جعفر سعیدی به عنوان ریاست کنگره، حسین سلیمانی به عنوان دبیر کنگره و امین خودی و اعظم سادات حسینی به عنوان جانشینان کنگره معرفی شدند.


مسئول کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر نیشابور نیز گفت: باید کار را به جوانان بسپاریم چون آنان مسئولان آینده کشور هستند.


علی صائب‌نیا ادامه داد: هدف از برگزاری این کنگره ترویج اهداف شهدا است البته در ابتدای کار هستیم و باید بر اساس نیازهای خودمان اهداف کنگره را پیش ببریم.


در پایان اعضای جلسه با برگزاری اختتامیه این کنگره در نزدیک‌ترین روز ممکن به روز 16 آذر که به عنوان روز دانشجو معرفی شده است موافقت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته