دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1397 - 09:38

آغاز اردوی دختران هندبالیست از فردا

اردوی تیم ملی هندبال بانوان از فردا با حضور 22 بازیکن در حالی برگزار می‌شود که هنوز اعزام تیم ملی هندبال بانوان به رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص نیست.
کد خبر : 325310
57402130.jpg

به‌ گزارش خبرنگار‌ گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا از 9 آذر به میزبانی ژاپن آغاز می‌شود و دختران هندبالیست ایران باید به مصاف حریفان خود بروند. 


البته با توجه به تغییر و تحولاتی که در فدراسیون هندبال اتفاق افتاده است، اعزام دختران هندبالیست ایران در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال به دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از سمت خود استعفا کرد و به جای آن دولو سرپرستی این فدراسیون را بر عهده گرفت. ضمن اینکه میترا نوری نایب‌رئیس فدراسیون هندبال چندی پیش از سوی رحیمی از سمت خود کنار رفت، رحیمی با وجود اینکه خودش از فدراسیون رفتنی بود اما به دلایل نامعلوم نوری را از سمت خود برکنار کرد و در توضیح آن تنها به این بسنده کرد که وقتی دو نفر نمی‌توانند با هم کار کنند نمی‌توان چیزی را درست کرد.


به هر روی باتوجه به نامشخص بودن وضعیت فدراسیون، اعزام تیم ملی هندبال بانوان هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته‌است، البته مشکلات ارزی و مالی هم مزید بر علت شده است، با توجه به گرانی ارز و مشکلات مالی فدراسیون‌ها و همچنین عدم تخصیص ارز ثانویه ‌به ورزش هنوز مشخص نیست دختران هندبال به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند یا خیر، اما با این شرایط اردوی تیم ملی هندبال دختران با 22 بازیکن از فردا از سر گرفته می‌شود تا خود را برای این رقابت‌ها آماده کنند. با توجه به اینکه قرعه‌کشی این رقابت‌ها هم انجام شده و حریفان ایران مشخص شده است در صورتی که تیم ملی هندبال از حضور در این رقابت‌ها انصراف بدهد فدراسیون مشمول جریمه‌ خواهد شد.


برنامه گروه‌بندی ایران در این رقابت‌ها به شرح زیر است:


گروه: A   ژاپن، قزاقستان، ایران، استرالیا و نیوزیلند


گروه B : کره جنوبی، هنگ‌کنگ، چین، سنگاپور و هند


برنامه گروه A به شرح زیر است:


9 آذر:


استرالیا - قزاقستان، ساعت 16:45


ژاپن - نیوزیلند، ساعت 19


10 آذر:


ایران - قزاقستان، ساعت 13:45


استرالیا - ژاپن، ساعت 16


11 آذر:


قزاقستان - نیوزیلند، ساعت 13:45


ایران - استرالیا، ساعت 16


13 آذر:


نیوزیلند - استرالیا، ساعت 16:45


ایران - ژاپن، ساعت 19


14  آذر:


نیوزیلند - ایران، ساعت 16:45


قزاقستان - ژاپن، ساعت 19


انتهای پیام/4057/4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته