دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاکید سرپرست واحد قشم بر بسترسازی برای توسعه مستمر ارتباط بین صنعت و دانشگاه

سرپرست واحد قشم نبود ارتباط مستمر و مفید بین دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی را یکی از مشکلات اساسی واحدهای آموزشی دانست و بر بسترسازی برای توسعه مستمر برای ارتباط بین صنعت و دانشگاه تأکید کرد.
کد خبر : 32529

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، منصور آزاد در دیدار با فرماندار قشم به تشریح فعالیت‌های مطلوب دانشگاه و ارائه گزارشی از تعداد دانشجویان، استادان و رشته‌های فعال در واحد قشم پرداخت و با اعلام همکاری و تعامل این واحد دانشگاهی با ادارات شهرستان قشم خواستار همکاری‌های دو جانبه برای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان شد.


وی حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را مایه خیر و برکت و نقطه عطف رشد و پیشرفت مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دانست.


آزاد افزود: این واحد دانشگاهی در چند سال اخیر توانسته با همت و همدلی تأثیر بسزایی در رشد و توسعه این شهرستان داشته که تا جایی که اغلب مدیران ارشد این شهرستان فارغ‌التحصیل از این واحد دانشگاهی هستند.


فرماندار شهرستان قشم هم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در تحقیق و پژوهش، تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز و توسعه علمی و فنی، فرهنگی و اجتماعی و تاریخی نقش برجسته ای را در شهرستان برعهده دارد که می‌طلبد مسئولان دانشگاه‌ها نسبت به این امر مهم ایفای نقش کنند.


عزت کمال‌زاده گفت: در مجموعه مدیریتی شهرستان در کنار شما مددکار شما هستیم و از توان و بضاعت خود برای توسعه صنعت را نشأت گرفته از دانشگاه دانست و افزود: ما زمانی حرف برای گفتن خواهیم داشت که از همراهی و همدلی و مشورت دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی بهره‌مند باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته