دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1394 - 12:36
در گفت و گو با آنا

احمدزاده: جزو گزینه‌های ملوان نیستم/ مربی غیربومی باید کارنامه‌دار باشد

سرمربی سابق ملوان بندر‌انزلی گفت: شاید پس از کناره گیری بهشتی از مالکیت ملوان، مسئولان این تیم تمایلی به ادامه همکاری با قلعه نویی نداشتند.
کد خبر : 32523

محمد احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به لزوم مشخص شدن سرمربی ملوان در کوتاه ترین زمان ممکن اظهار داشت: «در شرایط فعلی زمان در حال از دست رفتن است. امیدوارم مسئولان ملوان هر چه زودتر سرمربی این تیم را معرفی کنند تا این تیم از بلاتکلیفی خارج شود.»


وی در ادامه افزود: «در فوتبال ایران امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد. همان گونه که ملوان تنها با یک هفته تمرین توانست ذوب آهن اصفهان را شکست دهد، امکان این که بتواند در ادامه فصل هم نتایج خوبی بگیرد وجود دارد. هر چند مربی آینده ملوان در شرایط سختی هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.»


احمدزاده درباره بازیکنان فعلی ملوان خاطرنشان کرد: «بازیکنان فعلی کیفیت خوبی دارند و خوشبختانه ملوان از نظر بازیکن مشکل چندانی ندارد. تنها در پست هافبک هجومی باید یک بازیکن خوب و باکیفیت جذب این تیم شود تا بتواند مهاجمان را به خوبی تغذیه کند.»


وی با اشاره به اینکه سال‌های زیادی است که در ملوان مشکل مدیریتی وجود دارد، گفت: «حضور دنیامالی در ملوان به این خاطر بود که بتواند مشکل مدیریتی ملوان را حل کند و آن را به یک ثبات برساند. با شناختی که از دنیامالی دارم مطمئن هستم وی توانایی انجام چنین کاری را دارد.»


احمدزاده در پاسخ به این سوال که آیا برای سرمربیگری ملوان صحبتی با وی شده است؟ عنوان کرد: «هیچ صحبتی برای سرمربیگری ملوان با من نشده است. در حال حاضر هم هر حرفی که بزنم برداشت های مختلفی از آن می شود. تنها نکته ای که می توانم بگویم این است که اگر قرار است مربی غیر بومی به ملوان بیاید باید یک مربی بزرگ و کارنامه دار باشد تا مردم انزلی وی را بپذیرند. در غیر این صورت هر مربی دیگری که به انزلی بیاید نمی تواند دوام بیاورد.»


سرمربی سابق ملوان در ادامه درباره کناره گیری قلعه نویی از سرمربیگری ملوان تصریح کرد: «قلعه نویی با توجه به توافقاتش با بهشتی سرمربیگری ملوان را پذیرفت. شاید پس از کناره گیری بهشتی از مالکیت ملوان، مسئولان این تیم تمایلی به ادامه همکاری با قلعه نویی نداشتند. البته صحبت های من تنها حدس و گمان است.»


وی در پایان صحبت هایش درباره حضورش در لیگ عراق یادآور شد: «مدتی را در فوتبال عراق حضور داشتم. برخلاف صحبت های افرادی نظیر ذوالفقارنسب و جلالی که می گفتند عراق لیگ فوتبال ندارد باید بگویم این کشور دارای لیگ فوتبال است. لیگ فوتبال عراق نظم خوبی است و بازی‌های باکیفیتی در آن برگزار می شود. به نظر من کسانی که می گفتند عراق فاقد لیگ فوتبال هستند به دنبال این بودند که از بی‌اطلاعی مردم سوء استفاده کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته