دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش تمرین تیم ملی؛

تمرین اختصاصی حسینی و دژاگه/ منع مصاحبه بازیکنان با تصمیم کادرفنی

تمرین امروز تیم ملی فوتبال از ساعت 3:40 آغاز شد و مجید حسینی و اشکان دژاگه بعد از گرم کردن ابتدایی با یکی از مربیان به تمرین اختصاصی پرداختند.
کد خبر : 325191
BQ4K0782.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تمرین تیم ملی در زمین شماره دو آکادمی فوتبال(پِک) زیر بارش باران از ساعت 3:40 دقیقه آغاز شد و ساعت 16:50 دقیقه به پایان رسید.


بازیکنان با بدنساز تیم، بدن‌های خود را ابتدا گرم کردند، سپس تمرین با حرکت با توپ شروع شد و در ادامه بازیکنان در قالب دو تیم نارنجی و آبی به پرسینگ پرداختند. در مرحله بعد فوتبال گل‌کوچک تحت فشار انجام دادند و در آخر نیز به حمله و دفاع پرداختند که مهاجمان نارنجی‌پوش بودند و مدافعان سیاه پوشیده بودند.


مجید حسینی و اشکان دژاگه بعد از گرم کردن ابتدایی با یکی از مربیان به تمرین اختصاصی پرداختند، گلرها نیز ابتدای تمرین 30 دقیقه تمرین جداگانه داشتند. فیلمبردار تیم ملی نیز کل زمان تمرین تیم ملی را در حال فیلمبرداری بود.


فردا تمرینات  تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر در زمین چمن و مجموعه پک انجام خواهد شد. قرار بود امروز خانزاده، کنعانی و بیرانوند با خبرنگاران مصاحبه داشته باشند که این مسأله لغو شد. پیش از شروع تمرین نیز تاج رئیس فدراسیون فوتبال با کی‌روش سرمربی تیم ملی جلسه‌ای در هتل داشتند. تاج و ساکت نیز دقایقی از تمرینات را نظاره‌گر بودند.


دوربین‌های تلویزیونی نیز در تمرین حضور داشتند که بعد از 40 دقیقه به دلیل عدم مصاحبه بازیکنان و کادرفنی با ناراحتی تمرین را ترک کردند.


حسینی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: امروز کادرفنی و بازیکنان ترجیح دادند، صحبت نکنند. کاوه رضایی و علی قلی‌زاده که دیروز در تمرین غایب بودند، امروز اولین تمرین خود را در مجموعه پک انجام دادند.


انتهای پیام/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته