دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1397 - 07:24
پیمان نصیری:

دیدار با رهبری از هزاران جایزه و قهرمانی ارزشمندتر است

ملی‌پوش دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: دیدار با مقام معظم رهبری برای من از هزاران جایزه و قهرمانی ارزشمندتر است.
کد خبر : 325187
81e142741f6d5880ac960b7a3620d99df319659b.jpg

پیمان نصیری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به دیدار مدال‌آوران و قهرمانان بازی‌های پاراآسیایی با رهبر معظم انقلاب که روز چهارشنبه 23 آبان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: بعد از دیدار قهرمانان بازی‌های آسیایی با مقام معظم رهبری خیلی دوست داشتیم ما نیز افتخار دیدار با ایشان را پیدا کنیم.


وی با بیان اینکه برای دیدار با ایشان لحظه‌شماری می‌کردیم و خدا را شکر که روز موعد فرا رسید، اضافه کرد: دیدار با مقام معظم رهبری از هزاران جایزه و مدال برای ما ارزشمندتر است و این دیدار ما را به ادامه راه در مسیر قهرمانی امیدوارتر می‌کند.


عضو تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین عنوان کرد: قطعاً بعد از دیدار با مقام معظم رهبری همه ما شارژ روحی خواهیم شد و می‌توانیم برنامه‌های آینده را با قوت ادامه دهیم.


نصیری در پاسخ به این سؤال که دوست دارید در برخورد با رهبر معظم انقلاب چه جمله به ایشان بگویید، یادآور شد: خیلی دوست دارم از ایشان درخواست کنم تا خاطره‌ای از زمان هشت سال دفاع مقدس که جنبه ورزشی دارد برای ما بازگو کنند.


وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز افتخار دیدار با ایشان را داشتم، بیان کرد: خیلی دوست داشتم دوباره چهره نورانی ایشان را ببینم و از نزدیک با ایشان گفتگو کنم.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته