دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست مرکز گستر علم و علم‌سنجی دانشگاه آزاد اسلامی:

اولین همایش مسئولان مجلات علمی دانشگاه آزاد با حضور نماینده ناشران بین‌المللی

سرپرست مرکز گسترش علم و علم‌سنجی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری «همایش مسئولان مجله‌های علمی دانشگاه» در شهریور ماه خبر داد.
کد خبر : 32513

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا‌، میترا هاشمی طباطبایی سرپرست مرکز گستر علم و علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد به منظور پیشبرد اهداف و سیاست های دانشگاه در زمینه انتشار مجله های علمی و همچنین افزایش هرچه بیشتر کیفیت این مجله ها همایشی با عنوان«همایش مسئولان مجله های علمی دانشگاه» با حضور سردبیران، مسئولان مجله های علمی دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگان ناشران بین المللیspringerو Elsevier برگزار کند.


وی افزود: این همایش 10 شهریور در سالن همایش شهیدمطهری واقع در سازمان مرکزی برگزار می شود.


هاشمی طباطبایی درباره محورهای این همایش گفت: آشنایی با شبکه مدیریت نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، رونمایی از سامانه ارزیابی نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، بررسی مبانی انتشار ناشران بین المللی و استانداردهای نمایه سازی نشریات در پایگاه های بین المللی از جمله محورهای این گردهمایی خواهد بود.


وی ادامه داد: به همین منظور و برای ثبت نام و درج مشخصات فردی و سایر اطلاعات مورد نیاز افراد واجد شرایط برای شرکت در این همایش، لینک ثبت نام در پایگاه https://conf.journals.iau.ir ایجاد شده است. کلیه شرکت کنندگان باید پس از ثبت نام در این پایگاه، اطلاعات نشریات خود را با مراجعه به آدرس https://eval.journals.iau.ir در سامانه ارزیابی ثبت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته