دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1397 - 15:26
گردان‌های عزالدین القسام:

دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مضحکه جهانیان شد

گردان‌های عزالدین‌‌القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد مقاومت شب گذشته درس سختی به دشمن داد و ساختار اطلاعاتی آنها را مضحکه جهانیان کرد. 
کد خبر : 325124

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی گردان‌های عزالدین القسام، گردان‌های عزالدین‌‌القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد: «مقاومت اسلامی توانست نقشه‌های بزرگ دشمن صهیونیستی را که قصد داشتند ورق بازی را برگردانند، به شکست بکشاند».


این بیانیه درباره حوادثی که شب گذشته در خان‌یونس رخ داد افزود: «مقاومت شب گذشته درس سختی به دشمن داد و ساختار اطلاعاتی آنها را مضحکه جهانیان کرد. این عملیات درحالی انجام شد که آنها همه نیروهای خود را بسیج کرده بودند ولی درنهایت شکست خوردند و مقاومت توانست آنها را مجبور به فرار کند».


گردان‌های «عزالدین‌‌القسام» تأکید کرد: «دشمن مجرم باید مسئولیت کامل این جنایت خطرناک و تبعاتش را بپذیرد و به اذن الهی خون شهدایمان پایمال نخواهد شد».


این بیانیه می‌افزاید: «دشمن صهیونیستی طبق یک برنامه قبلی عملیات سنگینی را باهدف حمله شدید به مقاومت در نوار غزه آغاز کرد. آنها خیال می‌کنند مقاومت به آرمان‌های اعلام شده خود دست نیافته و در سیاست‌هایش دچار اشتباه شده است». 


گردان‌های عزالدین‌‌القسام درباره جزئیات عملیات تروریستی شب گذشته اعلام کرد که یکشنبه‌شب نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی با خودروی معمولی به مناطق شرقی خان‌یونس رفتند تا از نیروهای حماس و نیروهای امنیتی «قسام» جاسوسی کنند. این بیانیه می‌افزاید: «آنها در محل سکونت نورالدین برکة، فرمانده عملیات میدانی قسام حاضر شدند، ولی مبارزان مقاومت آنها را شناختند و پس‌از تعقیب و گریز وارد درگیری مسلحانه شدند. دراین‌ تقابل آتش، برکة و محمد ماجد القرا، از مبارزان قسام شهید شدند».


طبق این بیانیه، خودروی نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی پس‌از تقابل آتش و شکست عملیاتش اقدام به فرار کرد و پس‌از آن بود که هواپیماهای نظامی رژیم صهیونیستی وارد عمل شدند و نیروهای مقاومت را که در تعقیب نیروهای ویژه این رژیم بودند، هدف قرار دادند. باوجوداین، نیروهای مقاومت با تمام توان، خودرو را تا حدفاصل دیوارهای بتونی تعقیب کردند و این خودرو به‌شدت با دیوارهای بتنی کنار جاده برخورد کرد.


گردان‌های عزالدین‌القسام اعلام کرد: «بنا به اعتراف رژیم صهیونیستی، در این عملیات یکی‌از افسران عالی‌رتبه این رژیم کشته و چندین نفر دیگر به‌شدت زخمی شدند».


 این بیانیه می‌افزاید: «هواپیمای نظامی دشمن برای نجات نیروهای ویژه خودی قصد فرود در نزدیکی دیوار بتنی را داشت که نیروهای مقاومت از فاصله‌ای نزدیک به‌سوی هواپیما تیراندازی کردند. دشمن صهیونیستی تلاش کرد تا آثار شکست خود را محو کند و بر این شکست بزرگ سرپوش بگذارد، ولی نیروهای مقاومت مقابلشان ایستادگی کردند».


گردان‌های عزالدین‌القسام درباره شهیدان مقاومت تصریح کرد: «در این عملیات، مقاومت شهیدانی را تقدیم راه آرمان‌های فلسطین کرد که عبارتند از: علاءالدين فوزی، محمود عطاءالله مصبح، مصطفى حسن ابوعوده، عمر ناجی ابوخاطر و خالد محمد قويدر».


انتهای پیام//41064033


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
۰
مرگ بر آمریکا،اسراییل و آل سعود
هلدینگ شایسته